• دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400082418986
  • خبرنگار : 50426

عضو شورای شهر شیراز:

شورای شیراز از طراحان‌ المان‌های مذهبی و فرهنگی حمایت می‌کند

شورای شیراز از طراحان‌ المان‌های مذهبی و فرهنگی حمایت می‌کند

ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: در شورای ششم این کلانشهر بستر حمایت از طراحان المان‌های مذهبی و فرهنی فراهم شده است.

افسانه خواست‌خدایی دوشنبه ۲۴ آبان در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس در جمع خبرنگاران بیان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به توسعه گردشگری استان به ویژه گردشگری زیارتی شهر شیراز کمک می‌کند.

او با بیان اینکه هنرمندان زیادی در شیراز داریم که نیاز به حمایت دارند، گفت: امید است بتوانیم در شورای شهر شیراز تا آنجا که در حیطه وظایفمان است، به آنها خدمت کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی فارس شرایطی فراهم‌ آورده تا افرادی که در حوزه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی فعالیت می‌کنند را گرد هم بیاورد.

خواست‌خدایی اضافه کرد: پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس می‌تواند گام بزرگی در راستای توسعه فرهنگی و گردشگری شهر شیراز بردارد.

او با بیان اینکه شیراز، شهر حافظ و سعدی و دارای قابلیت‌های فرهنگی و مذهبی بی‌شماری است، به رویکرد شورای ششم در این حوزه اشاره و عنوان کرد: در شورای این کلانشهر تلاش شده ‌تا حمایت‌های لازم برای اشتغالزایی در این حوزه و ارتقای صنعت گردشگری، در قالب مصوبات انجام شود.

این عضو شورای شهر شیراز همچنین اضافه کرد: آنچه که امروز شاهد آن هستیم گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی است و ما نیز از پارک‌هایی با این موضوع استقبال می‌کنیم، چرا که با ایجاد چنین فضاهایی، فرهنگ ایرانی اسلامی ترویج می‌یابد.

خواست‌خدایی با تاکید بر اینکه برای تحقق حرم سوم باید شاهد گسترش چنین فضاهایی برای هنرمندان باشیم، عنوان کرد: المان‌های شهر شیراز باید به سمت ‌و سویی برود که سومین حرم اهل بیت(ع) را در چشم بیننده تداعی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha