• شنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401022415500
  • خبرنگار : 50467

جودوکار خراسان شمالی، قهرمان جام صلح و دوستی بغداد

جودوکار خراسان شمالی، قهرمان جام صلح و دوستی بغداد

ایسنا/خراسان شمالی دبیر هیأت جودو خراسان شمالی از قهرمانی جودوکار خراسان شمالی در مسابقات جام صلح و دوستی بغداد خبر داد.

یونس ولی زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قاسم باغچقی جودوکار ارزنده استان در رقابت های جام صلح و دوستی بغداد در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم توانست با شکست حریف مراکشی در فینال با اقتدار مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

ولی زاده افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های ملی جودو کشور ایران، عراق، مراکش، تونس، ترکیه، اردن، کویت، سوریه و لیبی حضور داشتند.

وی ادامه داد: سهراب رخشان دیگر جودوکار استان نیز در این رقابت ها حضور داشت.

وی در ادامه گفت: در دومین روز از مسابقات بین المللی جام صلح و دوستی عراق، تیم ملی جودو کشورمان در رقابت های تیمی و در فینال این مسابقات موفق به شکست تیم ملی عراق با نتیجه ۵ بر صفر شد و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر برد.

دبیر هیأت جودو خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تیم ملی جودو کشورمان برای رسیدن به فینال این رقابت ها پس از کسب دو پیروزی مقابل حریفان خود، موفق شد تیم ملی عراق را در فینال از پیش رو بردارد و عنوان قهرمانی را کسب کند؛ همچنین تیم های سوریه و تونس عنوان سوم مشترک این رقابت ها را کسب کردند.

ولی زاده اضافه کرد: مراسم اهدای مدال با حضور وزیر ورزش عراق، رئیس کمیته ملی المپیک عراق، رئیس فدراسیون جودو عراق و تعدادی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد که عدنان رجال وزیر ورزش و جوانان کشور عراق در این مراسم مدال اعضا تیم ملی جودو کشورمان را اهدا کرد.

ولی زاده بیان کرد: کشورهای حاضر در این مسابقات از ۲۳ تا ۳۰ اردیبهشت ماه نیز در اردوی مشترک حضور خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، اسامی مدال آوران در مسابقات انفرادی به شرح ذیل است:

حمیدرضا پاپی در وزن منفی ۶۶ کیلوگرم مدال برنز، ‌حسن بخشی در وزن منفی ۶۶ کیلوگرم مدال برنز، محمدرضا صدیقی در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم مدال نقره، مهدی فتحی پور در وزن منفی ۸۱  کیلوگرم مدال نقره، قاسم باغچقی در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم مدال طلا وزن، حمیدرضا ملک زاده در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم مدال برنز و سعید گرجی در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha