• پنجشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401091711664
  • خبرنگار : 50037

با موافقت وزیر راه انجام گرفت؛

تخصیص ۵ میلیارد تومان برای تملک و آماده‌سازی بنای یادبود سیدجمال اسدآباد

تخصیص ۵ میلیارد تومان برای تملک و آماده‌سازی بنای یادبود سیدجمال اسدآباد

ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از موافقت معاون وزیر راه برای تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار برای تملک و آماده سازی بنای یادبود سیدجمال اسدآباد خبر داد.

کیومرث سرمدی‌واله در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سفر امروز معاون وزیر راه و شهرسازی به اسدآباد وی با تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار برای تملک دو خانه پیرامون بنای یادبود سیدجمال الدین اسدآبادی موافقت کرد.

وی با اشاره به اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجتمع های فرهنگی سطح استان از محل ردیف اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان همدان گفت: از این اعتبارات  برای تملک و محوطه سازی بنای یادبود سیدجمال نیز در نظر گرفته شده بود که معاون وزیر راه در سفر امروز خود به اسدآباد با تخصیص پنج میلیارد برای یادمان سیدجمال موافقت کرد.

سرمدی‌واله خاطرنشان کرد: برای تملک و آماده سازی فضای بنای یادبود سیدجمال به اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان نیاز بود.

وی در ادامه با اشاره به پروژه کنارگذر اسدآباد هم گفت: با توجه به اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به پروژه کنارگذر اسدآباد در سفر آن روز معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان مقرر شد روگذر انتهایی پروژه از همدان به سمت کرمانشاه با مشخص شدن پیمانکار تا حداکثر تا پایان خردادماه احداث شود.

سرمدی‌واله اظهار کرد: همچنین در این سفر مقرر شد با هماهنگی لازم با شورای ترافیک، پلیس راهور و راه و ترابری خط کرمانشاه به همدان تا پایان بهمن ماه و یا ظرف یک‌ماه دیگر زیر بار ترافیک برود و پس از احداث روگذر به صورت  صددرصدی پروژه فوق به صورت استاندارد مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به تعاونی مسکن فرهنگیان اسدآباد خاطرنشان کرد: تسریع در انجام کار نهایی زمین تعاونی مسکن فرهنگیان از دیگر دستورات معاون وزیر در سفر امروز وی به اسدآباد بود.

سرمدی‌واله بیان کرد: به دنبال پیگیری احداث راهدارخانه پیرسلمان نماینده ویژه وزیر از محل و جانمایی این طرح صبح امروز بازدید کرد که در این بازدید مقرر شد کارهای آن برای احداث راهدارخانه انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha