• جمعه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1401122618730
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

سازش با آمریکا تا زمان تداوم سلطه گری‌اش معنا ندارد

سازش با آمریکا تا زمان تداوم سلطه گری‌اش معنا ندارد

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تا زمانی که آمریکا و کشورهای غربی دست از سلطه گری برندارند، ما نمی‌توانیم با آن‌ها سازش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (۲۶ اسنفدماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی، با اشاره به ۲۹ اسفند و نهضت ملی شدن صنعت نفت، افزود: در این روز درس‌ها و عبرت‌های بزرگی برای ملت ما در مواجهه با استکبار نهفته است.

خطیب جمعه بندرعباس تصریح کرد: ایجاد ناامیدی، بدبینی و بی اعتمادی در مردم نسبت به نظام و مسئولان کشور، ۳ برنامه اصلی نظام سلطه است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرمان تاریخی امام راحل در تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰ امام (ره) عنوان کرد: ساخت مسکن برای محرومان یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: اکنون بیش از ۶۵۰ واحد مسکونی روستایی با همت بنیاد مسکن در استان ساخته شده و ۵۰۰ واحد دیگر هم در حال ساخت است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده بیان کرد: با استفاده از حساب ۱۰۰ امام (ره)، همه خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر صاحب خانه شده اند.

خطیب جمعه بندرعباس از همه مردم خواست با واریز کمک‌های نقدی به حساب ۱۰۰ امام (ره) برای خانه دار کردن محرومان اقدام کنند.

وی از مسئولان و کارمندان دولت نیز خواست که با رضایت خود هر ماه ۱۰۰ هزار تومان از حقوق خود را به حساب ۱۰۰ امام (ره) واریز کنند و با این کار به یاری نیازمندان بشتابند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: مردم مطمئن باشند که همه منابع مالی واریز شده به حساب ۱۰۰ امام (ره) برای تهیه مسکن محرومان در استان هرمزگان هزینه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: بر اساس قانون، معادل آورده‌های مردمی، از منابع ملی هم برای تهیه مسکن محرومان در استان هزینه خواهد شد.

خطیب جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره همزمان شدن روزهای سال نو با آغاز ماه مبارک رمضان، افزود: با این همزمانی، ما سال نو را با بندگی خداوند آغاز و متبرک می‌کنیم.

وی از جوانان مومن و مسئولان خواست در ماه مبارک رمضان، در معنوی کردن فضای شهرها و روستاها، برگزاری مراسم افطاری و تلاوت جمعی قرآن کریم کوشا باشند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه بر اساس احکام اسلام روزه گرفتن برای مسافران واجب نیست از مسافرانی که در تعطیلات نوروز به هرمزگان سفر می‌کنند خواست که در ماه مبارک رمضان از تظاهر به روزه خواری بپرهیزند و برای خوردن و آشامیدن به مکان‌هایی که برای مسافران در نظر گرفته شده مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha