• جمعه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402052012478
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده مجلس:

دستگاه قضایی به خشک شدن چمن طبیعی اردستان ورود کند

دستگاه قضایی به خشک شدن چمن طبیعی اردستان ورود کند

ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دستگاه قضایی می‌خواهیم به موضوع خشک شدن چمن طبیعی ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان ورود کنند و اگر ترک فعل انجام شده است با مقصران آن برخورد شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد امروز جمعه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان اردستان، اظهار کرد: در زمانی زندگی می‌کنیم که موضوع خبررسانی در عناوین اصلی کار مردم قرار گرفته و مورد توجه اقشار مختلف جامعه است.

وی با بیان اینکه کار خبر و خبرنگاری در هر زمانی مهم بوده، ولی در زمان کنونی بیش از گذشته مهم شده است، افزود: خبرنگاران شهرستان اردستان دلسوز منطقه خود هستند و امیدواریم مسئولان از فرصت رسانه استفاده کنند و برای پیشرفت شهرستان کاری انجام دهند.

نماینده مردم اردستان در مجلس، تصریح کرد: کار رسانه یک فعالیت دولبه است که هم می‌تواند مفید باشد و هم مشکلاتی به وجود بیاورد و ضربه بزند. مجموعه رسانه‌های شهرستان اردستان جانب انصاف را بیشتر رعایت می‌کنند و با زاویه نگاه خود مشکلات را بازتاب می‌دهند.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه شهرستان، گفت: بعد از اینکه در موضوع اشتغال به یک ثبات نسبی رسیدیم، امسال تمام برنامه‌ریزی‌های خود را برای بهسازی جاده‌های روستایی خارج کردن محورهای مواصلاتی از وضعیت بحران قرار دادیم. امسال حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت مسیرهای روستایی قرار دادیم که امیدواریم عمده خرابی‌های جاده‌های روستایی بهسازی شود.

وی در خصوص خشک شدن چمن طبیعی ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان گفت: چمن طبیعی را چهار ماه آب نداده‌اند.‌ از دستگاه قضایی می‌خواهیم به موضوع خشک شدن چمن طبیعی ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان ورود کنند و اگر ترک فعل انجام شده است با قصورها برخورد کنند. 

طباطبایی‌نژاد با اشاره به آغاز بازسازی استخر شنای اردستان، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده حدود ۱۷ میلیارد ریال برای بازسازی استخر اردستان از وزرات ورزش و جوانان جذب کردیم و قول داده‌اند اگر کسری بودجه داشتند از استانداری تامین شود تا این پروژه تکمیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha