• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402112517812
  • خبرنگار : 50463

لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

ادامه ماجراجویی شاگردان اخباری در چمن شهید نصیری یزد

ادامه ماجراجویی شاگردان اخباری در چمن شهید نصیری یزد

ایسنا/یزد در نوزدهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم چادرملو اردکان و استقلال مللاثانی در استادیوم شهید نصیری یزد به مصاف یکدگیر خواهند رفت.

از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن) دو تیم چادرملو اردکان و استقلال آبی‌پوش مللاثانی در چارچوب برگزاری هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در مصافی حساس در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد مقابل یک دیگر صف آرایی خواهند کرد.

سرمه‌ای پوشان اردکانی پس‌ از پیروزی دل‌چسب مقابل فولاد خوزستان در جام حذفی این‌ بار در چمن شهید نصیری به‌ دنبال پیروزی مقابل یک تیم خوزستانی دیگر در لیگ دسته یک هستند تا همچنان به روزهای رویایی خود ادامه دهند.

در سه تقابل گذشته آبی‌پوشان خوزستانی و سورمه‌ای پوشان اردکانی دو پیروزی برای خوزستانی‌ها و یک دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است؛ و این یعنی چادرملو جدا از انگیزه برای تداوم ماجراجویی در لیگ و صدرنشینی در جدول به دنبال انتقام دو شکست قبلی از این تیم خوزستانی است.

شاگردان «سعید اخباری» در چادرملو با به ثمر رساندن ۳۰ گل و دریافت ۱۳ گل عملکرد مطلوبی را در ۱۸ مسابقه قبلی خود ثبت کردند؛ اما در آن طرف میدان خط حمله تیم «سیاوش اکبر پور» که پس‌ از استعفاء میثم سلیمانی هدایت آن را در دست گرفته است، تنها ۱۴ گل به ثمر رسانده و خط دفاعی این تیم نیز با دریافت ۱۴ گل شرایط خوبی ندارد.

 همچنین آبی‌پوشان خوزستانی با بی‌پولی و حواشی متعددی شده‌اند تا کیفیت نام ستاره‌هایی نظیر «علی عمودی، محمد اهل شاخه، میلاد پاک پرور و احسان علوی‌زاده» را تحت‌الشعاع قرار داده است. 

با وجود این تفاصیر زمینه مناسبی برای تیم چادرملو اردکان فراهم شده است تا با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی و نیز حمایت تماشگران به چهاردهمین پیروزی این فصل دست پیدا کند. 

به گزارش ایسنا، این دیدار را «عباس یعقوبی» با کمک مهدی اکبرزاده و احسان اکبری و با نظارت براتعلی مولوی قضاوت خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha