• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403020200913
  • خبرنگار : 50181

پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

ایسنا/کرمانشاه کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از بازرسی از بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه طی یک ماه اخیر و پلمب دو پارکینگ متخلف خبر داد.

جلال محکی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نظارت جدی که روی پارکینگ‌ها در یک ماه اخیر و خصوصا ایام نوروز صورت گرفته، گفت: در این مدت ۵۰ پارکینگ را بازرسی کردیم و برای ۱۱ پارکینگ پرونده تشکیل شد.

وی از محکوم شدن و جریمه هشت پارکینگ با مبلغی بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد و عنوان کرد: دو پارکینگ متخلف را نیز پلمب کردیم.

کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر پارکینگ‌ها صرفا محدود به پارکینگ‌های دارای مجوز نبوده، افزود: هر پارکینگی که در سطح شهر خودرو پذیرش می‌کرد را رصد کردیم و بیشتر موارد تخلف هم مربوط به پارکینگ‌های فاقد مجوز بوده است.

محکی، گرانفروشی و نداشتن مجوز را از بیشترین موارد تخلف پارکینگ‌های کرمانشاه دانست و یادآور شد: عمده این تخلفات در پارکینگ‌های محدوده «پارکینگ شهرداری» رخ داده است.

وی تاکید کرد: پارکینگ‌هایی که فاقد مجوز فعالیت هستند باید هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف مجوز خود اقدام کنند و پارکینگ‌های مجاز نیز موظف به نصب نرخ‌نامه و رعایت آن هستند.

کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر پارکینگ‌های کرمانشاه ادامه‌دار خواهد بود، اظهار کرد: شهروندان هم می‌توانند هرگونه تخلف پارکینگ‌ها را از طریق سامانه ۱۳۵ با تعزیرات در میان بگذارند و بدانند در کوتاه‌ترین زمان به تخلفات رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۰۲ ۱۳:۰۷

لطفا رسیدگی کنید خیلی گرون میگیرن درستش اینه ساعتی بگیرن ده دقیقه هم بری اونا پولشونو کامل میگیرن وپارکینگ سراب نیلوفر کرمانشاه خیلی گرون میگیره

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۰۳ ۰۰:۲۵

با سلام تو ایام نوروز رفتیم جوانرود ماشین داشتیم پارکینگ که یه جاده خاکی داره ۵۰تومن گرفت لطفا رسیدگی کنین