• سه‌شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403021108023
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

شهردار اردستان خبر داد:

افزایش ۴۰ درصدی بودجه شهرداری اردستان

افزایش ۴۰ درصدی بودجه شهرداری اردستان

ایسنا/اصفهان شهردار اردستان گفت: بودجه مصوب ۱۴۰۳ شهرداری اردستان ۷۰ میلیارد تومان خواهد بود که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

معین مهدانیان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه عملکرد مثبت شهرداری، اعتماد خوبی را از جانب مردم ایجاد کرده است، افزود: بیشترین هدفی که در بودجه امسال برای شهرداری اردستان در نظر گرفتیم ارتقا و بهبود وضعیت موجود پروژه‌های سطح شهر خواهد بود.

شهردار اردستان با اشاره به اجرای پروژه‌های شاخص شهرداری در سال ۱۴۰۳ گفت: بعضی از پروژه‌ها سطح شهر اردستان به دلایل مختلف همچنان پس از سال‌ها به بهره‌برداری نرسیده و اتمام این پروژه‌ها به مطالبه شهروندان مبدل شده است. نمونه آن تکمیل و بهره‌برداری از پارک سورا اردستان است که چند سال از شروع آن می‌گذرد که تلاش خواهیم کرد امسال به بهره‌برداری برسد.

مهدانیان تصریح کرد: مرمت و بازسازی بدنه و کف سازی محلات با هدف طرح بازآفرینی، زیباسازی و تغییر مبلمان شهری در تمام خیابان‌های اصلی شهر، خریدن ست‌های بازی در پارک‌های شاخص شهر و همچنین ردیف بودجه برای تکمیل پروژه‌های مسکن ملی و طرح جوانی جمعیت از بخش‌های بودجه امسال شهرداری است.

وی اضافه کرد: توسعه و بهبود وضعیت فضای سبز اردستان، احیای پارک‌های محله‌ای در چند محله پرجمعیت اردستان، اصلاح و تکمیل میادین شاخص شهر از دیگر برنامه‌های بودجه امسال شهرداری خواهد بود.

شهردار اردستان با اشاره به اینکه عمده مطالبات مردم اردستان وضعیت فرسودگی آسفالت خیابان و معابر شهری است، گفت: امسال با برنامه‌ریزی انجام شده بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از بودجه شهرداری را برای آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر و ترمیم ترانشه‌های قدیمی اختصاص دادیم. همچنین تغییر کف فرش‌های خیابان‌های اصلی شهر اردستان از دیگر برنامه‌های عمرانی شهرداری خواهد بود.

مهدانیان گفت: خدمات شهرداری از بدو تولد تا مرگ با مردم عجین شده است و به همین دلیل هم بسیاری از توقعات مردم بجاست، ولی محدودیت‌های زیادی نیز در مسیر خدمت‌رسانی مدیریت شهری وجود دارد که امیدواریم با همراهی مردم و مسئولان شهرستان و استان این موارد در اردستان کاهش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha