• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 96112916716
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

آمادگی کلوپ سافاری جنوب غرب کشور برای اعزام به منطقه حادثه هواپیما

آمادگی کلوپ سافاری جنوب غرب کشور برای اعزام به منطقه حادثه هواپیما

ایسنا/اصفهان رئیس کلوپ سافاری استان های جنوب غرب کشور گفت: ما از حادثه سقوط هواپیما متأثریم و آمادگی همه نوع همکاری را با نیروهای امدادی استان اصفهان و منطقه سقوط هواپیما داریم.

حسین انصاری فرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هدف کلوپ و تشکیلات ما کمک به مردم و همراهی مردم است و حادثه اخیر ما را بر آن داشت که اعلام کنیم در حد توان آمادگی همه گونه همکاری را با نیروهای مرتبط با امداد و نجات هواپیما داریم.

وی افزود: منتظر تکمیل اطلاعات از سوی مقامات و مسئولان استانی و منطقه ای هستیم تا با آخرین توان و امکانات به مدد هموطنان بشتابیم.

انصاری فرد تصریح کرد: با توجه به دانش همکاران و سافاری ها به برنامه های امداد و نجات و کمک های اولیه، آمادگی داریم با اعزام نیرو و امکانات در امداد و نجات سهیم باشیم و این کوچکترین کاری است که می توانیم در این حادثه ناگوار برای کاهش ناراحتی و درد و رنج خانواده های هموطنان انجام دهیم.

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: تمام ظرفیت هیئت از جمله خودروهای آفرود و موتورهای کراس و تریل برای اعزام به محل حادثه سقوط هواپیما آماده خدمت رسانی هستند.

به گزارش ایسنا، احمد بازوبندی اظهار کرد: کمیته‌های آفرود، کراس و تریل منتظر اعلام کمک دستگاهای ذیربط برای اعزام و کمک رسانی به مناطق صعب العبور حادثه سقوط هواپیما هستند.

وی خاطر نشان کرد: در سنوات گذشته کمیته آفرود استان با تعداد قابل توجهی از اعضا با خودروهای آفرود برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه حضور پیدا کردند و جزء اولین گروه‌های امداد رسان در منطقه بودند و در حال حاضر نیز در صورت لزوم به مناطق کوه‌های دنا اعزام می‌شوند.

رییس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان گفت: طی صحبت‌های انجام شده با احمدی، رئیس امور شهرستان‌های هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، ۸ شهرستان فلاورجان، زرینشهر، گلپایگان، خمینی شهر، نجف آباد، اردستان، تیران و مبارکه، با ۲۰ خودرو و ۶۰ موتورسیکلت کراس و تریل آماده اعزام هستند.

همچنین منتظری مسئول کمیته آفرود استان خبر از آمادگی ۳۰ دستگاه خودرو آفرود با تجهیزات کامل داده است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha