• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 97032611987
  • منبع : نمایندگی کردستان

آغاز خدمات‌رسانی تسهیلات سفر استان کردستان به مسافران تابستانی

آغاز خدمات‌رسانی تسهیلات سفر استان کردستان به مسافران تابستانی

ایسنا/کردستان ​فرماندار سنندج گفت: خدمات‌رسانی تسهیلات سفرهای استان کردستان به مسافران تابستانی از اولین روز تیرماه سال‌جاری آغاز می‌شود.


 

محمد ابراهیم زارعی در گفت و گو با ایسنا،  آغاز به کار ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی استان کردستان را در اولین روز تیرماه اعلام و اظهار کرد: این ستاد تا پایان شهریورماه سال‌جاری فعالیت دارد.

وی افزود: تمامی سازمان‌های مربوطه باید در این ایام پتانسیل خود را به کار گرفته تا سفری خوش و به دور از حوادث را برای میهمانان تابستانی فراهم کنند.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه تبلیغات و معرفی شاخص‌های گردشگری استان و شهرستان در دستور کار اعضا ستاد قرار گرفته است، گفت: امید است بتوان با این تلاش در راستای معرفی هرچه زیباتر شهرستان، پذیرای گردشگران بیشتری باشیم.

وی هدف از جذب گردشگر به استان را افزایش درآمد و رونق کسب و کار مردم دانست و گفت: خوشبختانه تجربه موفق نوروز در سنندج، پتانسیل‌های گردشگری استان را بیش از پیش معرفی کرد.

زارعی تصریح کرد: بر این اساس باید تلاش کرد تا با ایجاد یک کارگروه تخصصی جشنواره‌هایی که مختص به استان کردستان و شهرستان سنندج است را شناسیایی، طرح و اجرا کرد.

وی اهم این جشنواره‌های را شامل جشن توت‌فرنگی یا برگزاری جشنواره‌های اقوام و ... دانست و خاطرنشان کرد: رضایت گردشگران از سفر به استان مساوی است با افزایش چند درصدی گردشگری استان.

فرماندار سنندج درپایان با تأکید بر لزوم بکارگیری تمام توان و تلاش دستگاه‌های ذیربط از جمله هتل‌ها، بهداشت و سلامت رستوران‌ها، اماکن گردشگری، روستاهای هدف بوم‌گردی، راهداری و نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، یادآور شد: ستاد تسهیلات تابستانی، همزمان با آغاز فصل تابستان فعالیت‌ها خود را آغاز خواهد کرد.


انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha