• چهارشنبه / ۲۷ تیر ۱۳۹۷ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 97042715231
  • منبع : نمایندگی گیلان

راه اندازی فرودگاه ساحلی پروازهای تفریحی در آستارا

راه اندازی فرودگاه ساحلی پروازهای تفریحی در آستارا

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از ایجاد فرودگاه ساحلی پروازهای تفریحی توسط بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا ، یونس رنجکش در حاشیه بازدید میدانی از جانمایی فضای فرودگاه ساحلی پروازهای تفریحی در ساحل آستارا، اظهار کرد: اجرای این طرح پس از موافقت دستگاه های مسئول از ابعاد مختلف انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری به ویژه در زمینه پروازهای تفریحی با توجه به جاذبه‌های طبیعی آستارا می‌تواند نقش مهمی در توسعه اقتصاد گردشگری و پویایی این صنعت در آستارا داشته باشد.

رنجکش افزود: با توجه به حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این زمینه طرحی برای ایجاد فرودگاه های ساحلی پروازهای تفریحی به فرمانداری ارسال و اکنون در حال جانمایی و دریافت مجوزهای لازم هستیم.

رنجکش با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم از ظرفیت گردشگری این شهرستان بهره‌مندی لازم برده شود، خاطرنشان کرد: تنها راه توسعه آستارا در کنار ارائه خدمات تجاری اجرای طرح های گردشگری در حوزه های مختلف است.

وی تصریح کرد: هم اکنون طرح های گردشگری مختلفی از بوم گردی تا ساخت شناگاه های مدرن ساحلی و احیای آبگیرهای طبیعی و آبشارهای منطقه و همچنین پروازهای تفریحی در آستارا در حال پیگیری اجرا و تکمیل شدن است.

وی اضافه کرد : آماده استقبال از طرح‌های سرمایه گذاران در حوزه های مختلف با توجه به ظرفیت های آستارا هستیم و در همین راستا تسهیلات و حمایت های لازم انجام می ‌گیرد.

فرماندار آستارا در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه هیچ مشکلی برای حضور سرمایه‌گذاران در این زمینه وجود ندارد و با توجه به سیاست‌های کلان دولت، حمایت‌های استانداری گیلان و فرمانداری شهرستان از همه ظرفیت‌ها برای توسعه شهرستان استفاده خواهیم کرد، گفت: کوتاهی بروکراسی های اداری و همراهی دستگاه های اجرایی شهرستان از مهمترین موارد جذب سرمایه‌گذاران در آستارا است.


انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha