• سه‌شنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۷ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 97082914856
  • منبع : نمایندگی همدان

استاندار همدان:

از حاشیه‌ها جلوگیری می‌کنم/تشکیل خانه احزاب در همدان

از حاشیه‌ها جلوگیری می‌کنم/تشکیل خانه احزاب در همدان

ایسنا/همدان استاندار جدید همدان‌ گفت: از هر موضوعی که ممکن است حاشیه و مشکلی برای استان ایجاد کند به طور قطع جلوگیری خواهیم کرد.

‌به گزارش ایسنا، ‌ سیدسعید شاهرخی سه‌شنبه 29 آبان در آئین تکریم و معارفه استاندار همدان، اظهار کرد: رمز موفقیت استان همدان وحدت و همدلی است و من نیز قصد دارم در راستای تحکیم این وحدت و هماهنگی بیشتر تلاش کنم.

وی تصریح کرد: همدان به واسطه ویژگی‌های منحصربفرد خود به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین انتخاب شده که باید آن را قدر نهاد.

شاهرخی با اشاره به مجاهدت و سابقه ایثارگری استان همدان، یادی از شهدای مدافع حرم به ویژه سردار همدانی کرد و گفت: وجود این ظرفیت‌ها رسالت سنگین مرا به عنوان استاندار گوشزد می‌کند.

استاندار همدان با بیان اینکه افتخارم این است که در شهرستان‌های استان خدمت کردم، افزود: یکی از دلایل علاقمندی بنده برای خدمت در استان وجود مردم خوب در آن است که استحقاق و لیاقت بهترین خدمت‌رسانی را دارند.

وی با قدردانی از محمدناصر نیک‌بخت به خاطر خدماتش، افزود: استان همدان به واسطه مدیریت، سختکوشی و صداقت ایشان رشد کرده است که باید این مسیر را پرشتا‌ب‌تر پیمود.

شاهرخی با تأکید بر اینکه بدون اغراق به مردم استان همدان به واسطه وجود نمایندگان ساعی و توانمند در مجلس تبریک می‌گویم، گفت: بزرگترین سرمایه اجتماعی ما مردم هستند؛ ضمن اینکه فرصت برابر در پذیرش مسئولیت بین بانوان و آقایان را در برنامه دارم.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز باید جوانان نقش‌آفرینی کنند، تصریح کرد: حتما از مدیران جوان و توانمند در بدنه مسئولیتی استان استفاده خواهم کرد چرا که همین جوان‌ها از اول انقلاب کشور را به پیش بردند و امروز نیز باید نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به اینکه هیئت اندیشه‌ورز را در استان همدان تشکیل داده‌ایم، از تشکیل خانه احزاب در استان خبر داد و افزود: در حوزه اجتماعی اگر بخواهیم موفق شویم باید به احزاب به صورت واقعی نقش دهیم.

استاندار همدان ارتباط تنگاتنگ با احزاب و رسانه‌های استان فارغ از دیدگاه‌های سیاسی آنها را یکی دیگر از برنامه‌های خود عنوان کرد.

شاهرخی توجه به تولید، اشتغال و جذب سرمایه‌گذار برای توسعه استان و اشتغالزایی را از برنامه‌های خود دانست و با بیان اینکه ما دارای سند اشتغال هستم، گفت: بالاتر از 20 هزار شغل در سال را محقق می‌کنم.

به گزارش ایسنا؛ امروز طی مراسمی از خدمات «محمدناصر نیک‌بخت» تقدیر و «سیدسعید شاهرخی» به عنوان استاندار جدید همدان معرفی شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha