• سه‌شنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۷ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 97092713846
  • منبع : نمایندگی همدان

استاندار همدان:

رابطه تنگاتنگی بین دانشگاه‌ها و مراکز صنعتی همدان برقرار است

رابطه تنگاتنگی بین دانشگاه‌ها و مراکز صنعتی همدان برقرار است

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: رابطه تنگاتنگی بین دانشگاه‌ها و مراکز صنعتی استان برقرار است و البته قاعده نیز همینطور است که این دو بخش وابسته و مکمل یکدیگر باشند.

سعید شاهرخی در حاشیه برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان به مناسبت هفته پژوهش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این نمایشگاه به مثابه یک پل ارتباطی بین تولیدکنندگان که یافته‌های خود را عرضه کردند با صاحبان صنایع و بخش خصوصی است

وی در بازدیدی که از این نمایشگاه صورت گرفت شاهد برپایی غرفه‌هایی از بخش کشاورزی، یافته‌هایی درزمینه علوم پزشکی و سایر بخش‌های مورد نیاز استان بودیم که فعالیت‌های بسیار موثر و کاربردی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه کردند تا دستگاه‌های اجرایی این محصولات را مشاهده کنند، عنوان کرد: نکته مهمی که به شدت پیگیری می‌کنیم این است که بتوانیم بین صنعت و واحدهای تولیدی و مراکز علمی ارتباط تنگاتنگی ایجاد کنیم چرا که این ارتباط می‌تواند منجر به استفاده بهینه از سرمایه‌های فکری و منابع مالی ما باشد و از منابعی که داریم حداکثر بهره وری را با کارهای پژوهش محور داشته باشیم.

شاهرخی درپاسخ به سوالی مبنی بر سیاست‌های دولت برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نیز گفت: به شدت پیگیر پروژه پارک علم و فناوری استان هستیم چرا که در این واحد مراکز خوبی برای علاقمندان دایر است و این مکان را در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا محصولاتشان را نهایی و به بازار عرضه کنند.

وی تصریح کرد: در برنامه‌ریزی که همه دستگاه‌های اجرایی دارند کارهای دانش‌بنیان را محور کارهای خود قرار می‌دهند و باید برهمین اساس دانشگاه‌ها و دانشجویان ما پرورش پیدا کنند و این محصولات را در اختیار اجرا قرار دهند.

استاندار همدان بیان کرد: رابطه تنگاتنگی بین دانشگاه‌ها و مراکز صنعتی استان برقرار است و البته قاعده نیز همینطور است که این دو بخش وابسته و مکمل یکدیگر باشند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha