• چهارشنبه / ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 97111005771
  • منبع : نمایندگی مرکزی

توانایی:

فلسفه وجودی مسئولان و مدیران باید ارائه خدمت بی منت به مردم باشد

فلسفه وجودی مسئولان و مدیران باید ارائه خدمت بی منت به مردم باشد

ایسنا/مرکزی مدیرکل نظارت و بازرسی و ارزیابی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بدانند که مردم ولی نعمتان آنها هستند و فلسفه وجودی مسئولان و مدیران باید ارائه خدمت بی منت به مردم باشد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدحسین توانایی در حاشیه همایش نقش امر به معروف و نهی از منکر در ارتقا سلامت و کاهش تخلفات اداری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مهمتریت خواسته مردم از کارکنان دولت گسترش اخلاق اجتماعی و توجه به مسائل و مشکلات مردم در نهادهای دولتی است که در این خصوص ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیگیری حقوق و مطالبات مردم را انجام می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه تقویت روحیه مسئولیت پذیری اجتماعی از سوی کارکنان دستگاه‌های دولتی به منظور حفظ سلامت اداری و افزایش میزان رضایتمندی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است در نتیجه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور این مهم را به ستادهای استانی و همچنین دستگاه‌های دولتی ابلاغ کرده است.

مدیرکل نظارت و بازرسی و ارزیابی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بدانند که مردم ولی نعمتان آنها هستند گفت: فلسفه وجودی مسئولان و مدیران باید ارائه خدمت بی منت به مردم باشد.

حجت الاسلام توانایی ساماندهی فضای مجازی را یکی دیگر از اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور دانست و گفت: دشمن از فضای مجازی در راستای تضعیف انقلاب اسلامی و ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت استفاده می‌کند که بر این اساس مردم و مسئولان باید از این فضا در جهت مناسب و در راستای معرفی دستاوردهای نظام اسلامی استفاده کنند.

حجت الاسلام توانایی بیان کرد: اسناد بالادستی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شامل قرآن کریم، سخنان اهل بیت (ع)، سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری، اصل هشت قانون اساسی و قانون ۱۶ ماده‌ای مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: مردم باید بدانند که ستاد امر به معروف در تمام عرصه‌ها پشتیبان آنها است و از هرگونه مطالبه مردم دفاع می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha