• دوشنبه / ۳ تیر ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98040301379
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مطرح کرد

طلا؛ ظرفیت تبادل همکاری مشترک غنا و کیش

طلا؛ ظرفیت تبادل همکاری مشترک غنا و کیش

ایسنا/هرمزگان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد غنا که برای بررسی ظرفیت‌های جزیره کیش در زمینه گردشگری، تجارت و سرمایه گذاری وارد جزیره کیش شده بود، در نشست خبری با اصحاب رسانه از تمایل این کشور جهت شروع مراودات تجاری و گردشگری با کشور ایران و به خصوص منطقه آزاد کیش خبر داد.

به گزارش ایسنا، مایکل اوکی بافا همچنین برگزاری جلسات با بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش را مثبت و فرصت‌های همکاری را مناسب ارزیابی کرد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست خبری گفت: ما می‌خواهیم کیش را به بازار مناسبی برای خرید و فروش طلا تبدیل کنیم.

وی یکی از ظرفیت‌های مناطق آزاد را امکان ورود طلا همراه مسافر به داخل کشور دانست و خاطرنشان کرد: مذاکرات خوبی با بخش خصوصی در زمینه فرآوری و ایجاد ارزش افزوده برای طلا در کیش انجام شده است و کشور غنا می‌تواند همکاری و مشارکت‌های خوبی در این زمینه با ما داشته باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با تمام مشکلاتی که آمریکا در سال‌های اخیر سعی کرده است برای کشورمان ایجاد کند، ایران دارای چنان ظرفیت و امکاناتی است که مهمانان خارجی، با تعجب و متفاوت از دیدگاه قبل از سفر، از زیبایی‌ها و امکانات کشورمان و به خصوص جزیره کیش یاد می‌کند.

وی از افزایش رفت و آمدها و مراودات با کشورهایی که اشتراک ها و زمینه‌های همکاری وجود خبر داد و افزود: فرصت زیادی برای صحبت کردن نداریم و باید به سوی عملیاتی شدن طرح‌ها و برنامه‌ها پیش برویم.

به گزارش ایسنا، مایکل اوکی بافا در سفری دو روزه به جزیره کیش از جاذبه‌های تاریخی و برخی طرح‌های اقتصادی و عمرانی این منطقه بازدید و با مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کرد.

تهیه و تنظیم از مسعود جهانتیغی، خبرنگار ایسنا، منطقه خلیج‌فارس


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha