• سه‌شنبه / ۹ مهر ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 98070906843

نوسازی مدارس گلستان چند سال زمان می‌برد؟

نوسازی مدارس گلستان چند سال زمان می‌برد؟

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان این که امسال ۱۰۰ مدرسه در استان ساخته خواهد شد، گفت: دو هزار و ۵۰۰ مدرسه در استان داریم که اگر سالی ۱۰۰ مدرسه توسط دولت و خیران ساخته شود، ظرف ۲۵ سال تمام مدارس ما نوسازی خواهند شد.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس امروز در آیین افتتاح مدرسه خیرساز فرمد ۳ در گرگان اظهار کرد: اگر مدارس آباد باشد، شهر و روستای ما هم رونق خواهد گرفت و البته آبادانی مدرسه صرفاً به معنای یک مدرسه خوب نیست بلکه معلمان و نوع آموزش هم نقش دارد.

وی با بیان این که راه توسعه کشور از مدارس می گذرد، گفت: باید بتوانیم با استفاده صحیح از امکانات، دانش آموزانی باسواد از نظر فرهنگی و اجتماعی به جامعه تحویل دهیم.

استاندار گلستان بیان کرد: معلمان باید بتوانند از امکانات استفاده کرده تا محصول خوبی برای دانشگاه و جامعه آماده کنند. امروز سواد صرفاً خواندن و نوشتن نیست بلکه توانایی زندگی جمعی و کارگروهی و مشورت بوده که آن را باید به دانش آموزان آموخت.

حق شناس با بیان این که جامعه ایرانی در زمینه همفکری و مشارکت و کارگروهی ضعیف است، از معلمان خواست که با تربیت دانش آموزان با روابط اجتماعی بالا این مشکل را برطرف کنند.

وی تصریح کرد: عقل جمعی کمتر از عقل فردی خطا می کند و اگر این امر را معلمان به دانش آموزان بیاموزند بسیاری از مشکلات حل می شود.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان نیز در این مراسم گفت: برای مهر امسال ۲۳ پروژه با ۱۲۶ کلاس درس با مبلغ ۴۷ میلیارد تومان تحویل داده شد که از این تعداد ۱۵ پروژه با ۸۰ کلاس درس با مشارکت خیران ساخته شد.

یاسر لیوانی خاطرنشان کرد: مدرسه خیرساز فریدون مدنی(فرمد ۳) ۱۸ کلاس درس و ۱۰ فضای جنبی مانند کتابخانه و نمازخانه دارد و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان ساخته شده است. این سومین پروژه ای است که توسط این خیر ساخته شده و دو پروژه دیگر نیز با کمک این خیر در دست ساخت داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha