• چهارشنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98072418736
  • خبرنگار : 50223

در هفته تربیت بدنی و ورزش صورت می گیرد.

افتتاح ۱۹پروژه ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح ۱۹پروژه ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۱۹ پروژه ورزشی طی هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، سید محمد تقی علوی، گفت: ۱۹پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، گچساران، بهمئی و کهگیلویه افتتاح و تحویل جامعه ورزش استان خواهد شد.

وی در خصوص پروژه های شهرستان‌ها افزود: سالن ورزشی "گنجه ای"، چمن مصنوعی روستای "گنجه ای" سالن ورزشی "چنارستان"، سالن ورزشی "فیروزآباد"، زمین چمن مصنوعی روستای "نقاره خانه" و زمین چمن مصنوعی "بونه بن" از پروژه های افتتاحی در شهرستان بویراحمد است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پروژه‌های آماده افتتاح در شهرستان دنا خاطرنشان کرد: چهار پروژه ورزشی در شهرستان دنا شامل، سالن ورزشی "تمنک"، سالن ورزشی "دشت رز" و سالن ورزشی روستای "بادنگان" و خانه جوان شهر سی سخت از پروژه‌های آماده افتتاح در این شهرستان است.

علوی از افتتاح پنج پروژه ورزشی در شهرستان گچساران خبر و تصریح کرد: سالن ورزشی روستای "سرآب ننیز"، خانه جوان گچساران، سالن ورزشی روستای "ناصر آباد"، زمین چمن مصنوعی "پاکو" و زمین چمن مصنوعی شهید افراز از پروژه‌های افتتاحی در شهرستان گچساران طی این هفته خواهد بود.

وی با اشاره به سایر پروژه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش استان ادامه داد: دو پروژه ورزشی خانه جوان و مجموعه ورزشی شماره دو دهدشت نیر در این هفته افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص دو پروژه افتتاحی در شهرستان بهمئی عنوان کرد: مجموعه ورزشی لیکک و خانه جوان این شهرستان نیز در این هفته افتتاح و تحویل جامعه ورزش می شود.

علوی، از افتتاح زمین چمن مصنوعی بوستان باشت در این هفته خبر و از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از ورزش استان و توسعه زیر ساخت‌های عمرانی و فرهنگی و ورزشی تقدیر کرد.

وی بیان کرد: این ۱۹ پروژه از محل اعتبارات ملی، استانی و هدایای خاص وزارت نفت در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha