• شنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۸ / ۱۷:۳۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 98081810912
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس ورزش و جوانان شهرستان سرعین:

خانه‌های ورزش روستایی شهرستان سرعین تجهیز می‌شوند

خانه‌های ورزش روستایی شهرستان سرعین تجهیز می‌شوند

ایسنا/اردبیل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین گفت: دو باب خانه ورزش روستایی شهرستان سرعین در کنار پارک‌های ورزشی این شهرستان با هدف استفاده اهالی و گردشگران منطقه تجهیز می‌شود.


عسگر احدی جوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 240 برنامه فرهنگی ورزشی در نیمه اول سالجاری در شهرستان اجرا شده است که تمامی این برنامه‌ها وجهه فرهنگی و تندرستی داشته است.
وی با بیان اینکه در چند سال اخیر شاهد تحول در ورزش روستایی هستیم، خاطرنشان کرد: در راستای ترویج و جذب روستائیان به ورزش دو خانه ورزش روستایی در روستاهای شهرستان سرعین تجهیز می‌شوند و در کنار آن جاده سلامت این شهرستان که از معدود جاده‌های توریستی کشور است، دراختیار اهالی و مسافران قرار دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین همچنین از تجهیز دو پارک در سرعین به وسایل ورزشی خبر داد و افزود: تجهیزاتی از قبیل میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، دارت و شطرنج توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به مبلغ 50 میلیون تومان خریداری و در اختیار شهرداری‌ها برای تجهیز این اماکن گذاشته شده است که با تجهیز این پارک‌ها شاهد توسعه و جذب اهالی و گردشگران به ورزش خواهیم بود.
احدی جوان بیان کرد: به همت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین سالن ورزشی بانوان که بلااستفاده مانده بود بازسازی و تجهیز شد و در حال حاضر در اختیار بانوان این شهرستان است. 
وی با اشاره به اینکه بانوان در این سالن به ورزش‌های آمادگی جسمانی، ووشو، ژیمناستیک و ... خواهند پرداخت، تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان توسعه ورزش همگانی و سلامت جسمی و روحی جامعه است که در برنامه‌های شهرستان سرعین به صورت جدی به این نکته توجه می‌شود.
احدی جوان تصریح کرد: در همین راستا تلاش می‌کنیم فضای جدیدی در ورزش همگانی ایجاد کنیم تا امکان ورزش برای همه اقشار فراهم شود و به شرایط مطلوب برسیم.
وی ادامه داد: در همین خصوص بیش از 80 عنوان برنامه ورزش همگانی در سطح شهرستان سرعین برگزار کردیم که تلاش می‌کنیم این تعداد برنامه‌ها را در 6 ماهه دوم افزایش دهیم. 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین به میزبانی این شهرستان در مسابقات مختلف اشاره کرد و گفت: میزبانی رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌های جهان و میزبانی سی و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان با حضور 11 کشور از جمله مهمترین میزبانی در سالجاری بود که به نحو احسن صورت گرفت . 
احدی جوان در پایان از کسب 14 مدال استانی توسط ورزشکاران سرعین در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha