• دوشنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۸ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98082717864
  • منبع : بوشهر

معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

تخصیص سهمیه بنزین ناوگان حمل و نقل عمومی /برخورد با متخلفان گرانفروشی

تخصیص سهمیه بنزین ناوگان حمل و نقل عمومی /برخورد با متخلفان گرانفروشی

ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ذخیره سوخت مناسبی در استان وجود دارد و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

سعید زرین‌فر در نشسست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر عنوان کرد: نرخ جابه‌جایی مسافر و کالا به هیچ وجه افزایش نمی‌یابد و قیمت ها از طریق تعزیرات و واحدهای بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر کنترل و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

وی با تاکید بر برگزاری جلسات تنظیم بازار به صورت مستمر در استان بوشهر اظهار کرد: در نشست قبلی تنظیم بازار استان بوشهر برای سهمیه بنزین برخی وسائل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله آژانس‌های تاکسی تلفنی‌، سرویس‌های مدارس و یا خودروهای وانت‌بار نگرانی وجود داشت که با تخصیص سهمیه بنزین این مشکل برطرف شد.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه برای خودروهای وانت‌بار افزایش سهمیه در نظر گرفته شده است، افزود: برای جلوگیری از هرگونه افزایش نرخ‌ کرایه‌های حمل و نقل ناوگان عمومی باری و مسافری، نظارت بر آنها افزایش یافته است.

نگرانی در زمینه ذخیره سوخت وجود ندارد

زرین فر با تاکید بر تامین بنزین قایق‌های صیادی گفت: برای تامین سهمیه بنزین قایق‌های صیادی استان بوشهر پیگیری‌های لازم در حال انجام است که به‌ زودی به نتیجه رسیده و در نشست بعدی نهایی و اعلام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به گزارش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر در تامین سوخت مورد نیاز خودروها تصریح کرد: ذخیره سوخت مناسبی در استان بوشهر وجود دارد و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی شرایط وجود کالاهای اساسی در استان بوشهر را مطلوب دانست و افزود: بر اساس گزارش اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر در تامین کالاهای مورد نیاز جامعه به ویژه کالاهای اساسی هیچ نگرانی و مشکلی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: بخش‌هایی که خدمات لازم به جامعه ارائه می‌دهند سهمیه سوخت دریافت می‌کنند و با توجه به تامین سهمیه بنزین ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و برون شهری، به هیچ وجه قیمت و نرخ جابه‌جایی مسافر و کالا افزایش نمی‌یابد.

تامین بنزین سرویس‌ مدارس بر اساس ثبت در سامانه

سعید زرین‌فر تاکید کرد: اجازه داده نمی‌شود هیچ کالا و یا خدماتی در جامعه از جمله هزینه‌های حمل و نقل افزایش یابد.

وی با اشاره به هماهنگی برای حل مشکلات سرویس‌های مدارس گفت: بر اساس هماهنگی انجام شده قرار است برای تامین بنزین سرویس‌های مدارس بر اساس ثبت این سرویس‌ها در سامانه «سپند» بنزین آنان تامین شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر اظهار کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده قرار است در تمام شهرستان‌های دهگانه استان بوشهر جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران تشکیل شود و با همین نگاه حل مشکلات جامعه را مورد توجه قرار دهند.

زرین‌فر نظارت دائم و شبانه‌روزی بر قیمت کالا و خدمات را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: بر قیمت کالا و خدمات نظارت و بازرسی شبانه‌روزی انجام و از سوی دستگاه‌های ذیربط  با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha