• چهارشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98091309315
  • منبع : نمایندگی همدان

امام جمعه همدان:

به مشکلات پرسنل آسایشگاه معلولان رسیدگی شود

به مشکلات پرسنل آسایشگاه معلولان رسیدگی شود

ایسنا/همدان امام جمعه همدان به مناسبت روز معلول با حضور در مرکز آسایشگاه معلولان حضرت ابوالفضل(ع) همدان، خواستار رسیدگی به مشکلات پرسنل این مرکز شد و گفت: این یک حقیقت است که بسیاری از زحماتی که در مرکز حضرت ابوالفضل(ع) توسط پرسنل صورت می گیرد دیده نمی شود بنابراین قدردانی از آنها ضرورت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی امروز ضمن عیادات از بیماران و معلولان ذهنی و جسمی بستری، خواستار رسیدگی به مشکلات پرسنل و بیماران این مرکز شد و اظهار کرد: گاهی موارد افراد در قبال خدمتی که ارائه می کنند، انتظار تقدیر و تشکر ویژه ای دارند اما برای حضور در این مکان انگیزه ای به جز انگیزه الهی را نمی توان تصور کرد.

وی افزود: این انگیزه الهی است که این عزیزان را به خدمت رسانی در این مرکز سوق داده است چرا که با علم به این موضوع که طرف مقابل شما متوجه خدمات نیست و شاید نمی تواند از شما تشکر کند اما باز هم با جان و دل مشغول خدمت رسانی و پرستاری از این بیماران هستید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه این انگیزه های خالصانه تبدیل به فرصتی برای رشد این افراد شده است، خاطرنشان کرد: این وظیفه بنده است که از تک تک پرسنل این مرکز به علت همه زحماتی که بدون هیچ چشمداشتی انجام می دهند، تشکر کنم.

وی تأکید کرد: انصافا این افراد در شرایط شغلی سختی مشغول خدمت رسانی هستند و حتی مواجه شدن با این وضعیت کاری نیز در جای خود سختی فراوانی دارد بنابراین فارغ از مباحث مادی که در آن نیازمند توجه و رسیدگی هستیم، نیازمند تقدیر و تشکر معنوی به معنای واقعی کلمه هستیم.

شعبانی موثقی خواستار رسیدگی به مشکلات پرسنل این مرکز شد و گفت: این یک حقیقت است که بسیاری از زحماتی که در مرکز حضرت ابوالفضل(ع) توسط پرسنل صورت می گیرد، دیده نمی شود بنابراین قدردانی از آنها را باید یک ضرورت عنوان کرد.

وی در پایان مرکز حضرت ابوالفضل(ع) را مرکزی مثال زدنی دانست و گفت: با وجود مشکلات فراوان و سختی های کاری که در این مسیر وجود دارد، نحوه خدمت رسانی و محیط این مرکز نشان از زحمات فراوان و شبانه روزی پرسنل آن دارد که نتیجه آن تبدیل شدن آن به مرکزی مثال زدنی است.

امام جمعه همدان با حضور در بخش های مختلف این مرکز از نزدیک ضمن عیادت از بیماران بستری و شنیدن مشکلات و نقطه نظرات مسئولان این آسایشگاه قول های مساعدی درباره پیگیری موارد مطروحه داد.

آسایشگاه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) همدان بیش از ۵۰۰ معلول جسمی، حرکتی و ذهنی را تحت پوشش خود دارد و با حمایت های خیرین و مردم خدمات کم نظیری را به این عزیزان ارائه می دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha