• شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۸ / ۰۸:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98091610999
  • خبرنگار : 50184

ملی پوش کاراته ایران:

برای کسب سهمیه المپیک 2020 تلاش می‌کنم

برای کسب سهمیه المپیک 2020 تلاش می‌کنم

ایسنا/کرمانشاه عضو تیم ملی کاراته ایران که طی روزهای گذشته در هفتمین و آخرین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان 2019 در اسپانیا از دور رقابت‌ها کنار رفت، گفت: تمام تلاشم را برای کسب سهمیه المپیک 2020 می‌کنم.

سعید احمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: سال گذشته که دچار مصدومیت شدم و مدتی را از میادین دور بودم، تصمیم گرفتم یک وزن بالاتر یعنی وزن 75 کیلوگرم را امتحان کنم و در این وزن به مسابقات اعزام شدم، اما در نهایت به وزن خودم یعنی 67 کیلوگرم برگشتم، چراکه در این وزن شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک دارم و سالها در این وزن برای کشورم افتخارآفرینی کرده‌ام.

وی که این روزها به دعوت تیم ملی انگلیس در شهر منچستر کلاس‌های آموزشی برگزاری می‌کند، در خصوص تکرار ناکامی‌هایش در مسابقات کاراته وان  گفت: برای حضور در آخرین مرحله این رقابت‌ها با هزینه شخصی به اسپانیا رفتم و هرچند نتوانستم مدال‌آوری داشته باشم، اما از عملکردم در این مسابقات راضی بودم.

 ملی پوش کرمانشاهی کاراته ایران اضافه کرد: از شرایطی که دارم راضی هستم و فکر می‌کنم بعد از یکسال در وزن اصلی خودم عملکرد خوبی داشتم.

وی به در پیش بودن مسابقات کسب سهمیه المپیک در پاریس در بهمن ماه اشاره کرد و افزود: تمام تمرکز و تلاشم را برای حضور در این رقابت‌ها قرار داده‌ام و امیدوارم بتوانم در وزن 67 کیلوگرم سهمیه المپیک را برای کشورم بگیرم.

احمدی در ادامه با انتقاد از صحبت‌هایی که گاها در مورد مهاجرت او عنوان می‌شود، گفت: اینها همه شایعه است و مهاجرت نکرده‌ام. متاسفانه این فرهنگ هنوز بین مردم ما جا نیفتاده که بازیکنانِ دارای عناوین متعدد جهانی هموازه از سوی کشورهای مختلف برای حضور در سمینارها و کارگاه‌های آموزشی دعوت می‌شوند تا تجربیاتشان را به دیگر ورزشکاران انتقال دهند.

وی تاکید کرد: من هم بر این اساس به کشورهای مختلف دعوت می‌شوم و به آموزش می‌پردازم. هر جا هم لازم باشد برای پرچم کشورم در میادین حضور پیدا می‌کنم و مسابقه می‌دهم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha