• یکشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 98101511669
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد:

جریان تخلفات شهرداری شهرکرد در واگذاری اراضی چه بود؟/تشکیل ۴۶ پرونده تخلف انتخاباتی در استان

جریان تخلفات شهرداری شهرکرد در واگذاری اراضی چه بود؟/تشکیل ۴۶ پرونده تخلف انتخاباتی در استان

ایسنا/چهارمحال و بختیاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد با بیان اینکه شعب خاصی برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی اختصاص یافته است، گفت: تاکنون در بحث تخلف انتخاباتی، ۴۶ مورد گزارش شده است.

عبدالرضا علیمحمدی ۱۵ دی‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، با اشاره به اینکه در واگذاری اراضی شهرداری شهرکرد به بانک شهر موازین رعایت نشده و قیمت‌گذاری درستی برای آن انجام نشده بود، اظهار کرد: قرار بود املاک طبق مجوز تهاتر شود، (زمین به بانک شهر واگذار شود و بانک شهر از بدهی شهرداری کم کند)، اولین تخلف انجام شده در واگذاری اراضی شهرکرد به بانک شهر این بود که اصلا تهاتری انجام نشده و اراضی به فرد دیگری فروخته شده است.

وی افزود: کاربری یکی از اراضی که تجاری مسکونی و دارای قیمت بالایی بود بدون نامه‌نگاری برای تغییر کاربری، زمین با کاربری قبلی که فرهنگی، آموزشی است به فروش رسیده است.

علیمحمدی گفت: برای سه نفر از اعضای شورای شهر فعلی، سه نفر از اعضای شورای شهر سابق شهرکرد و شهردار شهرکرد به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال و اموال عمومی، قرار وثیقه صادر شد که کارهای رسیدگی به این اتهام در حال انجام است.

وی بیان کرد: اخیرا در بحث حفظ حقوق بیت‌المال یک واگذاری توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان، به مساحت ۸ هزار متر انجام شده که این اراضی با کاربری تجاری، مسکونی، خدماتی بودند و قرار بود به تعاونی‌ برخی ادارات واگذار شود که با ورود دادستانی این کار متوقف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه در بحث موادمخدر اقداماتی مطلوبی در استان انجام شده است، تصریح کرد: در سال جاری تنها در شهرستان شهرکرد ۲۵ منزل و مغازه که اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند در محلات شهرکرد، فرخشهر، سورشجان و... پلمب شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد در ادامه با بیان اینکه شعب خاصی برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی اختصاص یافته است، گفت: تاکنون در بحث تخلف انتخاباتی، ۴۶ مورد، گزارش شده و برای پرونده‌هایی که مربوط به شهرستان شهرکرد بوده رسیدگی به آن‌ها انجام شده است.

وی افزود: با وجود اینکه در استان در بحث مفاسد اخلاقی مشکل بسیاری وجود ندارد، اما طی دو ماه گذشته و روزهای اخیر ۲ باند فساد اخلاقی در شهرکرد شناسایی و دستگیر شدند که اخیرا ۲۳ نفر از افراد در یک پارتی مختلط دستگیر و بازداشت شدند که ۲۱ نفر از آن‌ها که در بازداشت هستند و با قید وثیقه آزاد خواهند شد.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: در پی افزایش قیمت بنزین، ۳۸ نفر از برهم زنندگان نظم عمومی در استان دستگیر شدند که ۳۱ نفر از آن‌ها تا پایان همان  روز با تعهد آزاد و ۷ نفر دیگر شب را در بازاداشت به سر برده و صبح روز بعد آزاد شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha