• پنجشنبه / ۱۹ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98101914999
  • منبع : نمایندگی گیلان

همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی:

خلوص نیت سردار سلیمانی موجب تسخیر قلب ها شد

خلوص نیت سردار سلیمانی موجب تسخیر قلب ها شد

ایسنا/گیلان همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی و فرمانده مرکز تربیت و آموزش قرار گاه امام حسین (ع) در گیلان، گفت: خلوص نیت سردار شهید سلیمانی موجب تسخیر قلب ها شد و ایشان هرگز هیچ هراسی از شهادت نداشتند.

محراب قاسمی در جلسه علنی شورای شهر رشت گفت: توفیق این را داشتم که به مدت سه سال به عنوان یک سرباز در خدمت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشم.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران ولایی و شهیدپرور هستند، افزود: در تاریخ آمده که امیرالمومنین (ع) پس از شنیدن خبر شهادت مالک اشتر در بالای منبر گریه شدیدی کردند و رهبر معظم انقلاب نیز در زمان خواندن نماز بر پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چند بار گریه کردند.

قاسمی با بیان اینکه حضور حاج قاسم در برابر استکبار جهانی برابر با قدرت اتمی بود گفت: تمام سالهایی که در خدمت سردار شهید بودم هیچ گاه نماز شب را ترک نکردند و همواره در آرزوی شهادت بودند.

فرمانده مرکز تربیت و آموزش قرار گاه امام حسین (ع) در گیلان با اشاره به دوران شهادت شهید چمران بیان کرد: شهید چمران پیش از شهادت از محافظینش تقاضا کرد که برای دقایقی تنهایش بگذارند و در آن دقایق به راز و نیاز پرداختند.

فرمانده مرکز تربیت و آموزش قرارگاه امام حسین (ع) در گیلان با اشاره به اینکه داعش اعلام کرده بود که مرقد حضرت زینب(س) را تخریب و مجسمه یزید لعین را در میدان دمشق نصب می‌کند، افزود: خلوص نیت حاج قاسم موجب شد تا قلب ها را تسخیر کند و خدا را شاکریم که امروز با تدابیر حضرت آقا و نیروهای سپاه شاهد انجام عملیاتی بزرگ بودیم و با تمام تجهیزاتی که آمریکا در این پایگاه نظامی عین الاسد داشتند نتوانستند موشکه ای ایران را ردیابی کنند و به حول الهی تمامی این موشک ها به هدف خورد.

اعضای شورای اسلامی شهر رشت در ادامه بر نامگذاری میدان توشیبا به نام سردار ملی مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی موافقت کردند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha