• دوشنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98102317759

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی:

95 درصد انرژی گرمایشی بخش خانگی استان با گاز طبیعی تامین می‌شود

95 درصد انرژی گرمایشی بخش خانگی استان با گاز طبیعی تامین می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به بهره مندی 100 درصدی جمعیت شهری و 90 درصدی خانوار روستایی واجد شرایط خراسان رضوی از گاز طبیعی گفت: به طور میانگین 95 درصد انرژی گرمایشی بخش خانگی استان با گاز طبیعی تامین می‌شود.

سیدحمید فانی با اشاره به برودت هوا در اکثر نقاط استان و ماندگاری آن در روزهای آینده اظهار کرد: تمهیدات لازم شامل تعمیرات اساسی ایستگاهها، بررسی تاسیسات و خطوط شبکه گازرسانی استان به طور کامل انجام شده و تلاش میکنیم تا با همکاری و مشارکت مردم در مصرف صحیح و بهینه گاز طبیعی، روزهای زمستانی خوبی را پشت سر بگذاریم. 

وی با اشاره به تامین 95 درصد انرژی گرمایشی بخش خانگی استان از طریق گاز طبیعی افزود: در حال حاضر میزان مصرف گاز طبیعی استان به 47 میلیون مترمکعب در روز رسیده و این در حالی است که این رقم در شش ماهه نخست امسال به طور میانگین 21 میلیون مترمکعب بود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تاکید کرد: در کنار برنامهریزی‌های شرکت گاز، نیازمند مشارکت مردم در مصرف بهینه این نعمت الهی هستیم. نهادینه شدن فرهنگ مصرف صحیح و درست گاز، موجب کاهش هزینههای اقتصادی خانواده در پرداخت صورت‌حساب، ماندگاری این نعمت الهی برای آیندگان و از همه مهمتر پایداری جریان گاز کشور می شود. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، وی با اشاره به استقرار همزمان جبهه هوای سرد در اکثر نقاط کشور افزود: شهروندان می توانند با بکارگیری نکات بسیار ساده همانند استفاده از لباس گرم در منزل، نصب پردههای ضخیم، رعایت دمای رفاه و خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاقهای بدون استفاده، سهم قابل توجهای در مدیریت مصرف گاز طبیعی کشور داشته باشند.

خراسان رضوی بیشترین تعداد مشترک گاز کشور پس از استان تهران بزرگ را دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha