• یکشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۹:۰۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98110604460
  • خبرنگار : 50213

محمود فکری:

زیر بار بازیکن سالاری در تیم آلومینیوم اراک نرفتم/مستحق باخت نبودیم

زیر بار بازیکن سالاری در تیم آلومینیوم اراک نرفتم/مستحق باخت نبودیم

ایسنا/مرکزی سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی اراک گفت: در دیدار با آلومینیوم اراک به هیچ‌عنوان مستحق باخت نبودیم.

محمود فکری پس از شکست دو بر یک تیمش در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، در جمع خبرنگاران افزود: در هر دو نیمه این دیدار از تیم حریف برتر بودیم و موقعیت‌های زیادی را هم ایجاد کردیم، اما با توجه به حواشی ایجاد شده در این دیدار، در مورد مسائل فنی زیاد نمی‌توان صحبت کرد.

فکری افزود: حواشی ایجاد شده باعث شد، این بازی زیبایی خودش را از دست بدهد و در مجموع شرایط خوبی بر بازی حاکم نبود.

فکری در خصوص دلایل جدایی خود از تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان نیم فصل اول گفت: جدایی من به عملکرد ضعیف مدیریت و هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم بر می گردد. در تیم آلومینیوم اراک، تصمیم‌گیرنده بازیکنان هستند نه هیئت مدیره و مدیرعامل. در پایان نیم فصل اول، لیست بازیکنان مازاد را به مدیریت باشگاه اعلام کردم اما، با مخالفت باشگاه روبرو شد و در این شرایط ترجیح دادم زیر بار بازیکن سالاری نرفته و از تیم جدا شوم.

فکری تصریح کرد: در مجموع، اعلام می کنم ساختار فوتبال اراک مشکل دارد. این مسئله تنها مشکل محمود فکری نیست، مربیان مختلفی به این شهر آمدند و نتوانستند در این شهر موفق شوند.

وی گفت: تعدادی بازیکن بومی که توانایی بازی در لیگ برتر را ندارند دوست ندارند که تیم آلومینیوم به لیگ برتر صعود کند. این بازیکنان می‌دانند که در صورت صعود تیم به لیگ برتر جایی در ترکیب تیم نخواهند داشت و ترجیح می‌دهند که تیم در لیگ دسته اول باقی بماند.

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در پایان اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم بازی به بازی نتایج قابل قبولی در لیگ دسته اول کسب کرده و به هدف نهایی خود که صعود به لیگ برتر است برسیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha