• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98120200822
  • خبرنگار : 50189

عضو هیات اجرایی انتخابات شهرستان کرمان:

انتخابات در کرمان هیچ حاشیه‌ای نداشته است/مردم با صندوق‌های رای، سرنوشت خود را تعیین کنند

انتخابات در کرمان هیچ حاشیه‌ای نداشته است/مردم با صندوق‌های رای، سرنوشت خود را تعیین کنند

ایسنا/کرمان عضو هیات اجرایی انتخابات شهرستان کرمان با بیان این مطلب که تا این لحظه مردم حضور خوبی در پای صندوق های رای در این شهرستان داشته اند، تصریح کرد: انتخابات اساسی ترین مساله از انقلاب و نظام است و مردم با صندوق رای سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

حجت‌الاسلام "عباس توان" پیش از ظهر امروز دوم اسفندماه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات شهرستان کرمان گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمان تا به حال هیچ حاشیه‌ای نداشته است و به خوبی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به بازدیدهای خود از شعب اخذ رای در شهر کرمان، عنوان کرد: براساس بازدیدهایی که تا این لحظه‌ از سطح شعب اخذ رای در کرمان داشتیم خوشبختانه مردم کرمان به‌خوبی پای کار آمده‌اند و حضور جوانان و افراد سالمند در ساعات اولیه در پای صندوق‌های رای نشان‌دهنده وفاداری مردم به این نظام و انقلاب است.

عضو هیات اجرایی انتخابات شهرستان کرمان ادامه داد: مردم در گلزار شهدا حضور بی‌نظیری دارند و در کنار زیارت مرقد شهید سلیمانی در صف‌های رای حضور می‌یابند.

این مقام مسئول از وجود همدلی و همراهی هیات‌های نظارت و اجرایی انتخابات در شهرستان کرمان سخن به میان آورد و اظهار کرد: از ابتدایی که کار انتخابات در استان کلید زده شد، خوشبختانه همدلی و همراهی خوبی بین هیات‌های نظارت و اجرایی وجود داشت و این مهم به دلیل زمینه‌سازی خوب فرماندار کرمان است.

توان افزود: از ساعت 4 صبح امروز نماینده‌های فرماندار و اعضای شعب اقلام انتخاباتی را تحویل گرفتند و راس ساعت 8 تقریبا تمام حوزه‌های اخذ رای شهرستان کرمان آماده پذیرش مردم بودند و در ساعت 8 و 10 دقیقه حتی شعب سیار ما نیز فعال شده بودند که نشان‌دهند تدابیر خوب شهرستان کرمان در برگزاری این انتخابات است.

وی بیان کرد: تعداد صندوق‌های رای نسبت به سنوات قبل افزایش پیدا کرده است و برای رفع مشکلاتی که در سنوات قبل در برخی شعب اخذ رای به وجود آمده بود، هیات های اجرایی در این شعب حضور یافته و مشکلات را رفع کردند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

عضو هیات اجرایی شهرستان کرمان با بیان این مطلب که تا این لحظه مردم حضور خوبی داشتند، تصریح کرد: انتخابات اساسی ترین مساله از انقلاب و نظام است و مردم با صندوق رای سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha