• سه‌شنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۳:۰۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98122014976
  • خبرنگار : 50311

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

جشنواره ملی آموزش، آگاهی، آرامش با هدف "کرونا را شکست می دهیم "برگزار می شود

جشنواره ملی آموزش، آگاهی، آرامش با هدف "کرونا را شکست می دهیم "برگزار می شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره ملی آموزش، آگاهی، آرامش با هدف "کرونا را شکست می دهیم "برگزار می شود.

محمد علی پیرسبزی‌ افزود: جشنواره ملی آموزش، آگاهی، آرامش با هدف "کرونا را شکست می دهیم " به صورت غیرحضوری در  دو رشته پوستر و موشن گرافی برگزار می شود.
وی اظهار کرد: در شرایطی که سلامت روانی جامعه متاثر از شیوع ویروس کرونا می باشد، هنرمندان می توانند مروج امید و نشاط اجتماعی در جامعه باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد  تصریح کرد: در همین راستا جشنواره ملی آموزش، آگاهی، آرامش با گستره ملی در دو رشته "پوستر و موشن گرافی" بصورت غیر حضوری با محوریت کرونا را شکست می دهیم  با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان برگزار می شود.
پیرسبزی هدف از برگزاری این جشنواره غیر حضوری را اطلاع رسانی، ارتباط صحیح و منطقی درجامعه و آموزش فرهنگی در رابطه با ویروس کرونا  عنوان کرد.
وی با بیان اینکه ارتباط با فضای اجتماعی و فرهنگی تنها در گرو هنرمند بودن نیست خاطرنشان کرد: تاثیر حضور هنری هنرمندان در عرصه ها و موقعیت های مختلف می تواند توانایی و نقش آنها را پررنگ تر  کند.
وی با اشاره به نحوه برگزاری این جشنواره بیان کرد: هنرمندان علاقمند می توانند آثار خود را بدون محدودیت ارسال اثر و شرایط سنی که در فراخوان اعلام می شود، تا تاریخ  ۱۰  فروردین ماه ۱۳۹۹ به  شماره واتس آپ(۰۹۱۷۷۰۵۳۲۹۵)  ارسال کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام جوایز نفرات برتر این جشنواره گفت: در رشته موشن گرافیک نفر اول مبالغ "۲۰ میلیون ریال"، نفر دوم " ۱۵ میلیون ریال"  و نفر سوم " ۱۰ میلیون ریال"  و همچنین  در رشته پوستر  نفر اول مبالغ "۱۰ میلیون ریال"، نفر دوم " ۷ میلیون ریال"   و نفر سوم " ۵ میلیون ریال"اهدا می شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha