• چهارشنبه / ۶ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99010602437
  • خبرنگار : 50044

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان:

استفاده از رسانه در کنار تولید، موجب رونق و جهش تولید می شود

استفاده از رسانه در کنار تولید، موجب رونق و جهش تولید می شود

ایسنا/گیلان مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: استفاده از رسانه و ظرفیت های رسانه‌ای و هنر اصحاب رسانه می تواند در کنار تولید، نقش مکمل ایجاد کرده و چه بسا موجب رونق بیشتر و جهش آن شود.

مهدی پارسا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید» گفت: شعار سال نباید در حد تابلوهای شهری، بنرها و برپایی برخی جلسات و همایش های بی تاثیر باشد.

وی اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، مردم باید آثار و نتایج تحقق شعار سال را در زندگی خود احساس کنند.

پارسا، استقلال کشور را مرهون نگاه به داخل و تکیه بر ظرفیت های داخلی که به افزایش تولید و جهش آن منجر خواهد شد عنوان و تصریح کرد: همه مسئولان برای تحقق جهش تولید باید از ابزار مهم و تعیین کننده ای به نام رسانه استفاده کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر اینکه امروز تولید، موضوع اصلی کشور است گفت: برای جهش در آن باید با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت‌های کشور برای رونق و ارتقای تولید تلاش کرد.

پارسا ادامه داد: بخش خصوصی باید انگیزه، علم، تجربه، سرمایه و استفاده از نخبگان را در کنار هم داشته باشد که به طور حتم تلفیق این ارکان می تواند جهش قابل توجهی در تولید ایجاد کند.

وی نقش رسانه‌ها در رونق تولید به عنوان شعار سال گذشته را نقش به سزایی دانست و گفت: متاسفانه نقش آنها به خوبی دیده نشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به نقش رسانه ها در تحقق شعار سال یادآور شد: استفاده از رسانه و ظرفیت های رسانه‌ای و هنر اصحاب رسانه می تواند در کنار تولید، نقش مکمل ایجاد کرده و چه بسا موجب رونق بیشتر و جهش آن شود.

پارسا خاطرنشان کرد: معرفی تولیدگران و صنعتگران پرتلاش، ارتباط دانشگاه و تولید و پرداختن به شاخص های رشد اقتصادی توسط اهالی رسانه، امکان رسیدن به موفقیت های اقتصادی را آسان تر و شعار سال را محقق می کند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه همیشه در کنار تولید جامعه حضور داشته و برای احیای واحدهای نیمه تعطیل و دارای رکود، نقش مطالبه گری و روشنگری خود را برای مردم و مسئولان ایفا می کند گفت: برای جهش تولید باید عزم ملی برای استفاده از کالای ایرانی، حمایت از تولید کننده و عدم خرید و تبلیغ کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند، وجود داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha