• یکشنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99011709009

محدودیت‌های ترافیکی شامل خروجی‌های تفت نیز شد

محدودیت‌های ترافیکی شامل خروجی‌های تفت نیز شد

ایسنا/یزد پس از محدودیت‌های اعمال شده در مورد ورود خودروها به شهرستان تفت، ستاد این شهرستان برای خروج خودروها از روستاها و مرکز این شهرستان نیز سخت‌گیری‌هایی را مصوب کرد به طوری که تنها خروج خودروهای حامل بار و مواد غذایی و هم‌چنین خودروهای تک‌سرنشین که محل کار آن‌ها در مرکز استان یا سایر شهرستان‌هاست با ارائه کارت شناسایی معتبر امکان‌پذیر خواهد بود.

«علیرضا نوکار» با اشاره به اعمال محدودیت تردد در شهرستان تفت، در این باره اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد استانی و شهرستانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از خروج خودروهای دارای سرنشین خانوادگی از شهرستان تفت جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: در این طرح که اجرای آن از ظهر امروز در شهرستان آغاز خواهد شد، تنها خروج خودروهای حامل بار و مواد غذایی و هم‌چنین خودروهای تک‌سرنشین که محل کار آن‌ها در مرکز استان یا سایر شهرستان‌هاست، با ارائه کارت شناسایی معتبر امکان‌پذیر خواهد بود.

فرماندار شهرستان تفت با بیان این که خروجی شهر تفت به سمت یزد از سمت بلوار آیت‌الله شهید بهشتی روبروی تأمین اجتماعی شعبه تفت مسدود است، گفت: مسیر جایگزین میدان قدس - بلوار مرحوم حجت‌الاسلام یحیی‌زاده، میدان شورا، میدان روبروی سنو پارس است.

نوکار ضمن عذرخواهی از مردم شهرستان تفت به دلیل اعمال محدودیت‌ و سخت گیری در این شهرستان از همکاری صمیمانه مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تقدیر کرد و گفت: تمام تصمیمات ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا این شهرستان به‌ منظور حفظ سلامت اهالی اتخاذ شده است و تاکنون شاهد نتایج ارزنده این تصمیمات در سطح شهرستان بوده‌ایم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری تفت، نوکار در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با تداوم همکاری مردم شهرستان تفت در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، شاهد زیاد نشدن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان و شاهد شکستن زنجیره انتقال این ویروس در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha