• شنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99021308820
  • منبع : نمایندگی همدان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رزن مطرح کرد

استفاده تبلیغات اسلامی از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ دینی

استفاده تبلیغات اسلامی از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ دینی

ایسنا/همدان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن با اشاره به شیوع کروناویروس و تعطیلی مساجد در ایام ماه مبارک رمضان گفت: تبلیغات اسلامی شهرستان رزن کار خودش را رها نکرده و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی کار تبلیغ دینی را انجام می دهد.

روح‌الله حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: به همین منظور کلیپ های کوتاه در زمینه های بیان احکام روزه داری، شرح دعاهای هر روز ماه مبارک و بیان نکته کوتاه از جزء روز در مدت حداکثر سه دقیقه ضبط و از روز اول ماه مبارک رمضان در کانال های تلگرامی و اینستاگرام پخش می شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه و اهدای جوایز از مطالب بیان شده به صورت روزانه در کانال «لبخند خدا» که به منظور پخش برنامه‌ها و اعمال ماه مبارک رمضان راه اندازی شده است، بیان کرد: هر روز مسابقه برگزار و به قید قرعه از نفرات برتر تجلیل می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن خاطرنشان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۱۲۰ کلیپ از سخنرانی های علمای شهرستان و استان ضبط و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: جزءخوانی قرآن، دیدار و سخنرانی چهره به چهره در مهمانی ها و افطاری های خانوادگی و ارتباط با کسبه محل، استفاده از ظرفیت صداوسیما و ضبط سخنرانی از سخنرانان برجسته شهرستان ها و اعلام شماره تماس برای پرسش و پاسخ در زمینه احکام روزه داری، مشاوره خانواده، مباحث اعتقادی و ... در ساعات خاص و مشخص شده توسط کارشناسان مذهبی توسط طلاب خواهر و برادر به صورت روزانه از مهمترین اقدامات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن در پایان اظهار کرد: با کمک خداوند و همکاری و تعامل مردم به طور قطع ویروس منحوس کرونا را شکست خواهیم داد و دوباره زندگی به روال عادی خود بازخواهد گشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha