• یکشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99022114619
  • خبرنگار : 50042

عضو هیات رئیسه مجلس دهم:

اجرای دقیق طرح رتبه بندی فرهنگیان برگ زرینی در عملکرد دولت و مجلس خواهد بود

اجرای دقیق طرح رتبه بندی فرهنگیان برگ زرینی در عملکرد دولت و مجلس خواهد بود

ایسنا/گیلان عضو هیات رئیسه مجلس دهم گفت: طرح رتبه بندی فرهنگیان بعد از اعلام دولت از خرداد ماه سالجاری به صورت کامل اجرا می‌شود، اجرای دقیق این طرح را می‌تواند برگ زرینی در عملکرد دولت و مجلس برشمرد.   

اسداله عباسی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص طرح رتبه بندی فرهنگیان، اظهار کرد: طرح رتبه بندی فرهنگیان چون مصوبه مجلس است و در لایحه بودجه سال ۹۸ و ۹۹ ردیف و میزان منابع آن دیده شده که در سال گذسته ناقص اجرا شد که در سال‌جاری باید به طور کامل اجرا شود.

عضو هیات رئیسه مجلس دهم با بیان اینکه منابع اولیه اجرای طرح رتبه بندی فرهگیان را ۶۰۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته‌اند، افزود: طرح رتبه بندی فرهنگیان بعد از اعلام دولت از خرداد ماه سالجاری به صورت کامل اجرا می‌شود، با اجرای این طرح تعادل و عدالت برقرار می‌شود و همه فرهنگیان می‌توانند از تسهیلات و امکانات لازم بهره‌مند شوند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راه‌های برون‌رفت از چالش‌های حقوق و مزایای فرهنگیان، اجرای دقیق طرح نظام رتبه‌بندی فرهنگیان بوده که در راستای نظام تحول بنیادین آموزش و پرورش است لذا اجرای این طرح را می‌تواند برگ زرینی در عملکرد دولت و مجلس برشمرد.   

عباسی تصریح کرد: جهت متناسب‌سازی حقوق و مزایای کارکنان دولت نیز تغییراتی انجام خواهد گرفت، کسانی که زیر ۶ میلیون تومان دریافتی دارند، تغییراتی در حقوق شان اعمال می‌شود.

وی در خصوص جذب حق‌التدریسی‌ها گفت: در طرح استفساریه‌ای که در خصوص تعیین تکلیف استخدام معلمین حق‌التدریس ارائه شده، بیش از ۳۰ هزار نفر به قبلی‌ها الحاق شدند، برای خریدخدماتی‌ها و آموزش‌دهنده‌ها به زودی یک آزمونی برگزار می‌شود. در خصوص پیش دبستانی‌ها و حق‌التدریسی‌ها نیز استخدام خواهند شد و در دانشگاه تربیت‌معلم و تربیت دبیر شهید رجایی آموزش خواهند دید.  

نماینده مردم رودسر و املش در خصوص قیمت چای بیان کرد: امسال نسبت به گذشته قیمت‌ها بهتر شده و قیمتی که برای چای درجه یک در نظر گرفته شده تفاوت چندان با قیمتی که کارخانجات پرداخت می‌کنند، ندارند. از مسئولین سازمان چای، جهادکشاورزی و کشاورزان می‌خواهیم که با دقت در تحویل و دریافت برگ سبز چای، فرآوری، تولید چای خشک و عرضه به بازار زنجیره را حفظ کنند. این قیمت‌گذاری باعث افزایش سرانه درآمد مردم روستا و اقتصاد استان می‌شود.  

عباسی ادامه داد: در دوره کرونا و پساکرونا مردم از نظر معیشتی در تنگنا قرار گرفتند و دولت با حمایت‌های گوناگون سعی در کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا داشت؛ در سال ۹۹ با توجه به شرایط سخت کرونا و هزینه‌هایی که در برداشته، بایستی در مصرف منابع دقت لازم صورت گیرد تا انشاالله مردم ما بیش از این دچار زیان و خسارت نشوند.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha