• یکشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99022819676
  • خبرنگار : 50203

موفقیت در حوزه اطلاع رسانی در گرو حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک

موفقیت در حوزه اطلاع رسانی در گرو حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک

ایسنا/مرکزی سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی گفت: استفاده از روش های نوین اطلاع رسانی و هدایت بسترهای سنتی به سمت روابط عمومی الکترونیک، از الزامات موفقیت در حوزه ارتباطات و روابط عمومی است.

فائزه عقیلی روز گذشته ۲۷ اردیبهشت ماه، در نشست شورای روابط عمومی های استان مرکزی با استاندار، با بیان اینکه زمانی اقدامات روابط عمومی ها با موفقیت همراه می شود که مبنای آنها بر اساس تحقیق و پژوهش باشد، اظهار کرد: روابط عمومی ها باید در کنار سایر فعالیت های خود، افکار سنجی را مورد توجه قرار دهند و از روش ها و شیوه های نوین اطلاع رسانی برای انعکاس اخبار خود استفاده کنند و حوزه خود را از بسترهای سنتی و قدیمی به سمت یک روابط عمومی الکترونیک توسعه دهند.

وی افزود: در حال حاضر روابط عمومی های ما با شرایط ایده آل خود فاصله دارند که بر همین اساس باید از این حوزه ها حمایت های بیشتری صورت بگیرد و منابع مورد نیاز آنها تامین شود تا روابط عمومی ها بتوانند به دستاوردهای مدنظر خود دست پیدا کنند.

عقیلی با تاکید بر اینکه بحث روابط عمومی الکترونیک سال گذشته در دستور کار اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: در این راستا، در سال گذشته دوره آموزشی خوبی برگزار شد که خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان همراه بود و بازخورد خوبی هم داشت.

وی افزود: سعی داریم دور دوم این دوره آموزشی را در کنار سایر آموزش های خود از قبیل افکار سنجی در طول سال جاری برگزار کنیم و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، بستر این آموزش ها را به فضای مجازی انتقال دهیم.

عقیلی تصریح کرد: خوشبختانه شاهد اتحاد و همدلی خوبی بین همه روابط عمومی های استان بوده ایم و امیدواریم این همدلی و مشارکت در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha