• پنجشنبه / ۸ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99030804579
  • خبرنگار : 50210

انتخابات مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی برگزار شد

انتخابات مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی برگزار شد

ایسنا/مرکزی انتخابات مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی با حضور مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

علیرضا ایزدی پنجشنبه هشتم خردادماه در حاشیه مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی با اشاره به تنظیم اساسنامه جدید از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی و همفکری جامعه هتلداران کشور و ابلاغ از سوی وزیر، اظهار کرد: این اساسنامه ارتقای جامعه هتداران به عنوان یک جامعه حرفه ای را رقم زده است.

وی تصریح کرد: این تصمیم ارتقای جایگاه هتل ها را به دنبال خواهد داشت و هتلداران می توانند تصمیم گیرنده باشند. این شرایط به تسهیل پروسه سرمایه گذاری کمک می کند و از طرفی نگاه تخصصی را به صنعت هتلداری تزریق و افزایش کمی و کیفی خدمات رسانی را میسر می کند.

ایزدی با اشاره به فعالیت جامعه هتلداران در استان مرکزی، گفت: پس از بررسی های متعدد، استان مرکزی پروسه لازم را طی کرد و اساسنامه با حضور همه هتلداران استان تصویب شد و انتخابات مربوطه از جمله تعیین هیات مدیره و بازرس نیز انجام گرفت. امیدواریم با تعامل با اداره کل میراث فرهنگی بتوان جایگاه هتداران را ارتقا بخشید و تعامل بهتری برای تمدید پروانه و صدور مجوزها صورت گیرد.

وی با اشاره به دغدغه هتلداران استان مرکزی، افزود: بیماری کرونا به عنوان یک مشکل جهانی مطرح است و تاثیر مستقیم و بدی بر صنعت گردشگری و هتلداری جهان، کشور و استان مرکزی داشته است و در حال پیگیری و اتخاذ تصمیمات برای کاهش حجم خسارات وارده هستیم. امیدواریم مصوبه 3800 میلیارد تومانی به سرعت عملیاتی شود و در حوزه تامین اجتماعی و امور مالیاتی نیز فعالیتی مدنظر است که به زودی اعلام خواهد شد.

ایزدی اضافه کرد: از نظر کمی هتل ها و مجتمع های اقامتی استان مرکزی قابل مقایسه با سایر استان های برخوردار از صنعت گردشگری نیست، اما با پیگیری صورت گرفته امروز استان در حوزه هتلداری صاحب کرسی است و جایگاه تصمیم گیری و تاثیرگذاری دارد.

به گزارش ایسنا، در انتخابات مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی از کل آرای ماخوذه مهرداد سمیعی با حداکثر آرا به عنوان رییس جامعه هتلداران، ستوده نایب رییس، عیوضی خزانه دار و مهدی رمضانی به عنوان بازرس جامعه هتلداران برای مدت چهار سال انتخاب شدند.
انتهای پیام

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha