• دوشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ / ۲۳:۳۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99032617174
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال‌وبختیاری: پروژه بهشت‌آباد به علت نداشتن مجوزات زیست‌محیطی متوقف شده است

استاندار چهارمحال‌وبختیاری: پروژه بهشت‌آباد به علت نداشتن مجوزات زیست‌محیطی متوقف شده است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه بهشت‌آباد، گفت: طبق آخرین پیگیری‌ها اجرای این پروژه به علت نداشتن مجوزات زیست‌محیطی متوقف شده است.

اقبال عباسی ۲۶ خردادماه در نشست اعضای شورای استان چهارمحال و بختیاری، خانه کشاورز و فعالان حوزه آب با حضور سردار محمد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا با بیان اینکه این قرارگاه می‌تواند به طور مشارکتی، پیمانکاری و سرمایه‌گذاری برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استان همکاری داشته باشد، اظهار کرد: چندین پروژه عمرانی نیمه‌تمام برای جذب مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی آماده شده است تا کم و کیف آن در جلسه‌ای تشریح شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برج‌های دوقلو، پروژه محور بروجن- لردگان به ایذه، محور ناغان به خوزستان، منطقه ویژه اقتصادی، تعدادی طرح کشاورزی و گردشگری از مهم‌ترین این پروژه‌ها است که قرارگاه خاتم‌الانبیا می‌تواند مدیران را در راستای تکمیل آن‌ها یاری کند.

وی در خصوص منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: مساحت این منطقه حدود یک‌هزار هکتار است و تاکنون حدود ۷۰۰ هکتار آن مورد مطالعه قرار گرفته و پیش‌بینی برای استقرار واحدها طراحی شده است، لازم به ذکر است طراحی واحدهای مستقر در منطقه ویژه با محوریت کارخانه پرتودهی گاما است.

عباسی اضافه کرد: پیش‌بینی شده است حدود ۴۰۰ واحد سلولوزی و ۱۵۰ واحد صنایع تبدیلی در این مکان مستقر شوند که در صورت اجرایی شدن این طرح کشاورزی، دامداری و اشتغال استان نجات پیدا می‌کند، در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی نیازمند کار سخت‌افزاری و اجرای زیرساخت‌هایی مانند آب، برق و گاز است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه بهشت‌آباد، بیان کرد: طبق آخرین پیگیری‌ها اجرای این پروژه به علت نداشتن مجوزات زیست‌محیطی متوقف شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha