• سه‌شنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99041007784
  • منبع : نمایندگی ایلام

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت خبر داد:

تلاش هلال احمر برای ایجاد پایگاه‌ها و موسسات درمانی و خدماتی در ایلام

تلاش هلال احمر برای ایجاد پایگاه‌ها و موسسات درمانی و خدماتی در ایلام

ایسنا/ایلام معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر از ایجاد پایگاه ها و موسسات درمانی و خدماتی در استان خبر داد.

«قاسم سلیمانی دشتکی» در دیدار «فرید مرادیان » معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر کشور ضمن تبریک سالروز حماسه آزادسازی مهران یاد و خاطره شهدای این عملیات غرورآفرین را گرامی داشت و گفت: حماسه آزاد سازی مهران یک نقطه عطف در تاریخ دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: دیروز مهران پیشانی دفاع مقدس و نبرد با دشمن در عملیات کربلای یک بود و امروز دروازه ورود به عتبات عالیات و مسیر شماره یک زائرین حضرت اباعبداالله الحسین علیه السلام به سمت کربلای معلی و مرکز توجه در کشور و عالم است.

استاندار ایلام افزود: امروز با توجه به اقدامات انجام شده و در دست اجرا آینده بسیار خوب و درخشانی برای مهران متصور هستیم به طوری که این منطقه می تواند پیشران توسعه استان و کشور باشد.

وی با تقدیر از زحمات ارزشمند هلال احمر در سطح استانی ، ملی و بین المللی گفت:  رسالت هلال احمر در ایلام با توجه به اینکه یک استان حادثه خیز است و از طرفی مرکز توجه در رخ داد بزرگ اربعین است، بسیار سنگین و حائز اهمیت است.

سلیمانی‌دشتکی عملکرد هلال احمر در استان را مطلوب و رضایت بخش عنوان کرد و گفت: نقش هلال احمر در اتفاقات و رویدادهای مذکور بی بدیل بوده و از این بابت از مجموعه عوامل استانی و کشوری این نهاد تشکر می کنم.

وی از ایجاد آشیانه بالگرد با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان و اختصاص یک بالگرد با اعتبار بالای ۲۰۰ میلیارد تومان را از کارهای مهم در این حوزه نام برد و تصریح کرد: برای احتیاط هم یک بیمارستان صحرایی در زمان کرونا تشکیل دادیم که امروز برای آشیانه بالگرد باقی مانده است.

استاندار ایلام از طرح های هلال احمر مبنی بر ایجاد پایگاه‌ها و موسسات بهداشتی و خدماتی و تولیدی استقبال کرد و گفت: منعی برای صادرات نداریم،  در جلسه ای که با استاندار واسط عراق برگزار کردیم علاوه بر اینکه خواستار بازگشایی مرز تجاری به صورت تمام وقت شدیم، توافق شد، در روز ۲ ساعت کار پایانه ها زودتر آغاز شود و همچنبن تفاهم نامه هایی در زمینه صادرات تجهیزات پزشکی و مبادلات تجربیات به امضا رسید.

سلیمانی دشتکی در پایان عملکرد هلال احمر در استان را موفق ارزیابی کرد و گفت: عملکرد هلال احمر استان رضایت بخش و مطلوب است و در امور پیش روی این نهاد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و مضافا اینکه خودم را یک داوطلب و عضوی از این جامعه بزرگ می دانم.

مرادیان معاون جمعیت هلال احمر کشور ضمن تقدیر و تشکر از کمک و تعامل خوب و سازنده استاندار ایلام با مجموعه هلال احمر کشور و استان گفت: با توجه به شناخت و توانمندی و پیگیری های مداومی که از جناب آقای سلیمانی دشتکی استاندار ایلام سراغ دارم می توان ادعا کرد که حضور ایشان یک فرصت مغتنم برای استان و مجموعه هلال احمر است تا در ماموریت های پیش رو موفق و تاثیرگذار ظاهر شود.

وی در ادامه از ایجاد پایگاه ها و موسسات درمانی و خدماتی در استان خبر داد و گفت: هلال احمر در مناطق مختلف استان مجموعه ها، پایگاه ها و موسسات بهداشتی،  درمانی و خدماتی دایر می کنند و در این راستا نیازمند کمک و همکاری دولت در استان هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha