• دوشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99051309574
  • منبع : نمایندگی سمنان

/چهل سال با جهاددانشگاهی/

لزوم کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جهاددانشگاهی در سمنان

لزوم کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جهاددانشگاهی در سمنان

ایسنا/سمنان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بر لزوم کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جهاددانشگاهی در سمنان تاکید کرد و با بیان اینکه جهاددانشگاهی در بدو تاسیس با اتکاء به روحیه جهادی جوانان شکل گرفت گفت: امروز نیز تداوم روند روبه جلو جهاددانشگاهی باید بر مدار روحیات جوانی باشد.

حسن سعدالدین 13 مردادماه در حاشیه بازدید معاون استاندار از جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: جهاددانشگاهی که اینک در آستانه چهل سالگی قرار گرفته باید به آن روحیه جوانی برگردد.

وی به تمجید از عملکرد جهاددانشگاهی در سطح ملی و استانی پرداخت و افزود: جهاددانشگاهی در استان سمنان از زمینه و بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی برخوردار است.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان از عضویت جهاددانشگاهی استان در بسیاری از کارگروه‌های استانی به عنوان یک ظرفیت برای طرح مسائل و مشکلات این نهاد انقلابی نام برد و تصریح کرد: باید زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جهاددانشگاهی استان سمنان که عمدتا پروژه‌های خوب و موثری هستند، فراهم شود.

وی بر ضرورت کمک به جهاددانشگاهی استان تاکید و خاطرنشان کرد: باید از پروژه‌های نیمه‌تمام جهاددانشگاهی و از جمله شعبه پژوهشکده رویان در مهدیشهر، پژوهشکده مطالعات کویر سمنان و پروژه کوثر جهاددانشگاهی استان حمایت ویژه شود تا به سرانجام برسند.

سعدالدین با بیان اینکه امید زیادی به نهاد مقدس جهاددانشگاهی داریم افزود: رهبری معظم انقلاب همواره نگاه بسیار ویژه‌ای به جهاددانشگاهی داشته و همواره رویکردهای راهبردی این نهاد انقلابی را حکیمانه ترسیم و بر لزوم حمایت از آن تاکید فرموده است لذا همه ما وظیفه داریم که از این نهاد برآمده از انقلاب حمایت کنیم.

وی بر ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت‌های پژوهشی و آموزشی جهاددانشگاهی استان تاکید و اظهار کرد: انتظار می‌رود که دستگاه‌های اجرایی استان از توانمندی‌های پژوهشی، آموزشی و رسانه‌ای جهاددانشگاهی بیش از پیش استفاده کنند.
وی با بیان اینکه امروز نام جهاددانشگاهی باعث افتخار همه ما است گفت: جهاددانشگاهی استان نیز از توانمندی بسیار بالایی در بخش‌های مختلف برخوردار است و باید از این توانمندی در راستای کمک به توسعه استان بهره گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha