• سه‌شنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99052820678

دستگیری سرکرده‌های یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در یزد

دستگیری سرکرده‌های یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در یزد

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس استان یزد طی یک عملیات منسجم اطلاعاتی و غافلگیرانه ۶۶۸ کیلو انواع مواد افیونی را کشف و هشت سرکرده اصلی این باند قاچاق مواد مخدر را دستگیر کردند.

سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» با اشاره به اهمیت اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان یزد در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ ماموران پلیس این استان با کار گسترده اطلاعاتی از تحرک قاچاقچیان برای انتقال محموله‌های افیونی با چند دستگاه خودروی سبک و سنگین در محدود این استان مطلع شدند.

وی افزود: با رصد دقیق اطلاعاتی مشخص شد که سوداگران مرگ محموله‌ای از انواع موادافیونی را از کشورهای همسایه شرقی بارگیری و قصد دارند این محموله را از طریق جاده‌های استان یزد به مرکز کشور انتقال دهند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به ضرورت تشکیل تیم‌های عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر یزد، مهریز و دسته رزمی شهید شاهدی، گفت: ماموران با کنترل محورهای فرعی، دو دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیونت مربوط به قاچاقچیان را مشاهده و آنها را در عملیاتی ضربتی در مهریز متوقف کردند.

سردار بهدانی‌فرد با بیان این‌که در این خصوص هشت نفر از سرکردگان اصلی باندهای وارد کننده مواد افیونی دستگیر شدند، تصریح کرد: در این عملیات ۶۶۸ کیلو موادمخدر شامل ۴۴۳ کیلو هروئین، ۱۹۶ کیلو تریاک و ۲۹ کیلوگرم شیشه کشف و ضبط شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت پلیس یزد، رئیس پلیس استان یزد در پایان با بیان این‌که قاچاقچیان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که استان یزد شاهراه مواصلاتی و محور ترانزیت جنوب و شرق کشور به سایر استانهاست، مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و اعضای باندهای بزرگ واردکننده موادافیونی در دستور کار دائمی پلیس یزد قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha