• شنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99060100149
  • منبع : بوشهر

پیام استاندار بوشهر به مناسبت هفته دولت؛

با وجود تحریم‌های ظالمانه، چرخ سازندگی و تولید کشور متوقف نشده است

با وجود تحریم‌های ظالمانه، چرخ سازندگی و تولید کشور متوقف نشده است

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر به مناسبت هفته اول شهریور ماه و فرا رسیدن هفته دولت پیامی صادر کرد.

در پیام استاندار بوشهر به مناسبت هفته دولت، که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است:

"آغازین روزهای شهریور، مزین به نام و یاد دو اسوه خدمت رسانی صادقانه به مردم شهیدان رجایی و باهنر می‌باشد که به نام هفته دولت نامگذاری شده است. 

هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان و بازتاب موفقیت‌ها، دستاوردهای دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین گسترش وحدت، همدلی و امید در جامعه می‌باشد و هفته دولت امسال که توسط مقام معظم رهبری "مد ظله العالی" به نام سال«جهش تولید» نامگذاری شده است، همچنین فرصت گرانبهایی است که خدمات و دستاوردهای دولت در عرصه‌های مختلف به مردم معرفی گردد؛ به ویژه آنکه علی رغم تحریم های ظالمانه آمریکا، نه تنها چرخ های تولید و سازندگی با تلاش‌های خستگی ناپذیر مردان و زنان غیور سراسر اسران اسلامی از حرکت باز نایستاده؛ بلکه برگ‌های زرین دیگری از استقامت و پایمردی به کتاب پر افتخار انقلاب اسلامی اضافه شده است.

هفته دولت سال ۱۳۹۹ فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت، از رشادت ها، زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان و  تلاشگران مدنی و مردمی و همچنین از همه آحاد مردم و صنوف مختلف که با متانت و صبر در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا همکاری و تلاش نموده اند، صمیمانه قدردانی و تشکر نماییم.

امسال هفته دولت با دهه اول محرم نیز متقارن می‌باشد. اینجانب ایام محرم، به ویژه تاسوعا و عاشورا ی حسینی را به همه هم استانی ها تسلیت می گویم و ضمن دعوت همه برادران و خواهران ارجمند عزادار به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، آرزو دارم عزاداری همه عزیزان انشالله مورد قبول درگاه حق واقع شود.

همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشته و برای یکایک همه عزیزان به خصوص مردم خونگرم و پرتلاش استان بوشهر آرزوی تندرستی،  توفیق و سربلندی دارم.

عبدالکریم گراوند /استاندار بوشهر

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha