• دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99063123466
  • خبرنگار : 50295

کمبود بودجه؛ دغدغه‌ای همیشگی برای فیلم‌سازان

کمبود بودجه؛ دغدغه‌ای همیشگی برای فیلم‌سازان

ایسنا/زنجان مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: فیلم اولی‌ها بعد از دریافت گواهی‌نامه حمایت می‌شوند.

لیلا بیگلی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با حمایت از فیلم‌سازان استان زنجان، اظهار کرد: در راستای ساز و کار عدالت‌محوری که در انجمن سینمای جوان ایران به وجود آمده، در انجمن سینمای جوان زنجان نیز از فیلم‌سازان استان برای دریافت بودجه حمایت می‌کنیم.

وی افزود: همچنین فیلم‌سازان جوانی که تمایل به ساخت فیلم اول خود دارند، بعد از دریافت گواهی‌نامه در جهت تولید فیلم اول خود حمایت می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه هر فیلمی ارزش ساخت دارد ولی منابع ما محدود است، تصریح کرد: همه فیلم‌نامه‌های فیلم‌سازان استان، بعد از تایید در شورای انجمن سینمای جوان زنجان که از اساتید و فیلم‌سازان حرفه‌ای تشکیل شده‌ است، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

بیگلی ادامه داد: مشکل نبود بودجه همواره یکی از دغدغه‌های فیلم‌سازان بوده که با این اقدام تا حدی این مشکل کم می‌شود و فیلم‌سازان هرچه سریع‌تر فیلم‌نامه خود را ثبت کنند، سریع‌تر نیز اعتبار خود را دریافت خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه فیلم‌سازان جوان زنجانی آینده درخشانی دارند، عنوان کرد: زنجان فیلم‌سازان بسیار خوبی داشته و پتانسیل بالایی نیز دارد و همواره  هنرمندان توانمندی را به سینمای ایران معرفی کرده است ولی فیلم‌سازان جوان که به آینده آن‌ها امیدواریم، کمی کم‌حوصله هستند، در حالی که نتیجه گرفتن در سینما نیاز به تلاش و صبر زیاد دارد علاوه بر این تشکیل گروه‌های منسجم و متحد حتی بعد از حرفه‌ای شدن نیز می‌تواند در موفقیت فیلم‌سازان موثر باشد.

مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان، بیان کرد: همواره سعی کرده‌ایم ‌ارتباط هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای استان را با فیلم‌سازان جوان افزایش دهیم و از تجربه آن‌ها نیز در این راستا استفاده کنیم.

وی در رابطه با اکران ۴۰ فیلم برگزیده انجمن سینمای جوان ایران نیز خاطرنشان کرد: فیلم گوشه‌ها و زاویه‌ها به کارگردانی جبار اوجاقلو و مجتبی حیدری از استان زنجان نیز در بین ۴۰ فیلم برگزیده به صورت مجازی و در سایت‌های ویدیو و هاشور اکران می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha