• یکشنبه / ۹ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99090906757
  • خبرنگار : 50037

سرپرست اداره وزش و جوانان شهرستان:

اماکن ورزشی اسدآباد به‌زودی مستهلک می‌شود

اماکن ورزشی اسدآباد به‌زودی مستهلک می‌شود
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد گفت: این اداره برای نگهداری از اماکن ورزشی بودجه‌های کم و ناچیزی را در اختیار دارد که این امر موجب می شود در آینده‌ای نزدیک با اماکن ورزشی مستهلک و نامناسب مواجه شویم.

علی جمور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت نامناسب چمن مجموعه آزادی و عدم تخصیص اعتبارات ورزشی از ابتدای سال جاری تاکنون، افزود: در صورت تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی حوزه ورزشی شهرستان تحولات خوبی را در حوزه ورزش می توان شاهد بود و نسبت به نوسازی برخی از اماکن مستهلک و فضای ورزشی شهرستان اقدام کرد.

وی در ادامه در رابطه با بازسازی زمین چمن فوتبال شهید راحمی و دوومیدانی در مجموعه ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان خاطرنشان کرد: با  جذب اعتبار طرح فوق نسبت به بازسازی طرح اقدام  خواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد در بخش دیگری از فعالیت ۳۰ هیئت ورزشی در شهرستان اسدآباد خبر داد و مطرح کرد: در حال حاضر فعالیت این هیئت ها تحت تأثیر کرونا قرار گرفته است. 

وی بر ضرورت ایجاد پایگاه فرهنگی در مجموعه ورزشی این شهرستان تأکید کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت برگزاری برنامه های مختلف در فضاهای بسته، از تهدید کرونا در این رابطه می توان به عنوان یک فرصت برای بهره مندی از موقعیت جغرافیایی و پتانسیل مجموعه ورزشی اداره ورزش و جوانان در راستای ایجاد پایگاه فرهنگی برای برگزاری برنامه های مختلف براساس پروتکل های بهداشتی در فضای باز این مجموعه استفاده کرد.

جمور یادآور شد: ایجاد پایگاه فرهنگی در مجموعه ورزشی شهرستان موجب تحقق آشتی جامعه با ورزش و افزایش جامعه هدف ورزش شهرستان و ارتقای انگیزه افراد در استفاده از امکانات ورزشی مجموعه و استخراج افراد نخبه ورزشی از میان این افراد خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha