• چهارشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99110100738
  • خبرنگار : 50046

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مطرح کرد:

سیستم بی‌سیم آنالوگ از چالش های جمعیت هلال احمر خراسان شمالی

سیستم بی‌سیم آنالوگ از چالش های جمعیت هلال احمر خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: هنوز سیستم ارتباطی هلال احمر خراسان شمالی بی‌سیم آنالوگ است و این امر یکی از مشکلات اساسی جمعیت هلال احمر استان است.

محبان در نشست خبری که یکم بهمن ماه برگزار شد، با اشاره به اینکه سیستم ارتباطی دیجیتال یکی از نیازهای اساسی هلال احمر این استان است، اظهارکرد: با سیستم کنونی هرچقدر که از دکل های ارتباطی دور می شویم، ارتباط نیز ضعیف تر و قطع می شود.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در این استان صورت گرفته است این بوده که یکی از خودروهایی که از رده خارج شده را مجهز کرده ایم تا ارتباط در مسیرهای صعب العبور و مکان هایی که مشکل برقراری ارتباط وجود دارد، مشکل حل شود.

مردم در قالب نذر سلامت در تجهیز انبار امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر کمک کنند

محبان در ادامه در ارتباط با انبار امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر استان نیز بیان کرد: در حال حاضر این انبار دارای ۵۰ دستگاه اکسیژن است که به افرادی که به آن ها نیاز دارند، امانت داده می شود.

وی تصریح کرد: اما هنوز این انبار نیازمند تجهیزسازی است و حدود هفت تا هشت دستگاه اکسیژن ساز نیاز دارد.

محبان تاکیدکرد: برخی از تجهیزات موجود در این انبار توسط مردم تهیه و یا امانت داده شده اما کپسول هایی که توسط خود هلال احمر تامین شده است به بیماران خاص که نیاز آن ها طولانی تر است، اختصاص می یابد.

وی بیان کرد: در واقع مردم می توانند در قالب نذر سلامت، تجهیزات مورد نیاز این انبار که امانت به بیماران داده می شود از جمله کپسول اکسیژن و کپسول اکسیژن ساز را تهیه کنند.

وجود ۷۴ خانه هلال در استان تا پایان سال

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در ادامه به خانه های هلال نیز اشاره کرد و گفت: در واقع این خانه ها در منطاق روستایی و عشایری ایجاد می شود که اعضای هلال احمر در این خانه ها آموزش های لازم را به روستاییان آموزش می دهند تا چگونه در برایر مخاطرات رفتار کنند.

وی افزود: هم اکنون ۴۲ خانه هلال در استان وجود دارد که تا پایان سال به ۷۴ باب می رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha