• دوشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99121813302
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری هفته‎‌ای سرنوشت‌ساز را سپری می‌کند

چهارمحال و بختیاری هفته‎‌ای سرنوشت‌ساز را سپری می‌کند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این هفته استان روزهای سرنوشت سازی را پشت سر می گذارد، گفت: اگر سیر شیوع بیماری کرونا در هفته جاری کاهشی باشد می‌توان به گذر از بحران طی روزهای آتی امیدوار بود و در صورت صعودی بودن شیب منحی شیوع بیماری، روزهای سختی را در پیش رو خواهیم داشت.

مجید شیرانی در خصوص شیوع ویروس جهش‌یافته کرونا اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص استان خوزستان و میزان مراودات هم استانیان با این استان، اثبات ورود ویروس جهش یافته به استان و چرخش داخلی آن، نگرانی‌ها از شیوع بیماری کووید ۱۹ همچنان در حال افزایش است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، شیرانی با اشاره به ممنوعیت تردد از شهرهای قرمز و نارنجی به عنوان مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: همچنان شاهد حضور خودروهایی از استان خوزستان در نقاط مختلف استان هستیم.

شیرانی در ادامه گفت: اگر چه بر اساس مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا تنها یکی از شهرستان‌های استان اصفهان قرمز و حائز شرایط منع تردد است ولی از شهروندان این استان و هم استانیان تقاضا می‌شود از تردد بین این این دو استان خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: با وجود تلاش شبانه‌روزی مسئولان و متولیان و اعمال محدودیت تردد، یکسری مبادی غیر رسمی ایجاد و ترددها از این مبادی در حال انجام است و گاهی مواردی از مراجعه بیماران مشکوک و مبتلای قطعی از استان خوزستان به مطب‌ها و مراکز درمانی این استان گزارش می‌شود که به شیوع بیماری کرونا و احتمال انتشار نوع جهش یافته ویروس در استان دامن می‌زند.

شیرانی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی احتمال تغییر وضعیت شهرستان‌های استان به نارنجی و قرمز وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha