• شنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: Bojnourd-46269

نماینده شیروان: برنامه شبکه نسیم را از طریق صدا و سیما پیگیری می‌کنم/مردم استان از میرزازاده گلایه‌مندند

نماینده شیروان:
برنامه شبکه نسیم را از طریق صدا و سیما پیگیری می‌کنم/مردم استان از میرزازاده گلایه‌مندند

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به برنامه «وقتشه» که در روزهای اخیر از شبکه نسیم پخش شد، گفت: این برنامه با اهداف سیاسی به نام خراسان شمالی و به کام خراسان رضوی تهیه و پخش شد.

عبدالرضا عزیزی در گفت و گو با ایسنا منطقه خراسان شمالی اظهار کرد: مردم خراسان شمالی قدردان محسن میرزازاده بابت ترویج فرهنگ کرمانجی این استان هستند و بنده نیز از وی بابت تلاش در ارائه و شناخت فرهنگ کرمانجی شمال خراسان تشکر می کنم.

وی ادامه داد: اما کاری اشتباه از سوی هنرمند مردمی انجام شد که باید از مردم عذرخواهی کند.

وی با بیان اینکه نخستین فردی بودم که در تریبون مجلس موضوع زبان کرمانجی و ترکی خراسان شمالی را مطرح کردم، ادامه داد: به دنبال پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی با زبان کرمانجی بودیم و با تامین هزینه شخصی و انجام این مهم، سعی در خدمت به مردم استان و فرهنگمان داشته ام.

رئیس کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با یادآوری وظایف یک هنرمند در قبال مردم، تصریح کرد: از این برنامه که رنگ و بوی سیاسی می آمد و از مجری شبکه نسیم و میرزازاده هنرمند میهمان در برنامه، گلایه دارم.

عزیزی اضافه کرد: خراسان شمالی استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مجلس و صاحب دارد اما هنرمندی با نام این استان از جایی دیگر سخن می گوید.

وی یادآور شد: این برنامه به نام خراسان شمالی تهیه و به کام خراسان رضوی پخش شد.

وی ادامه داد: از نظر بنده این برنامه رنگ و بویی سیاسی داشته و پشت پرده از سوی تهیه کننده، مجری و عوامل تولید تبانی صورت گرفته است.

نماینده مردم شیروان تصریح کرد: حتما این برنامه که سبب رنجش خاطر مردم خراسان شمالی شده و بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت را از صدا و سیما پیگیری خواهم کرد.

به گزارش ایسنا، در برنامه "وقتشه" که با موضوع معرفی خراسان شمالی از شبکه نسیم پخش شد کارشناسان، هنرمندان و ورزشکاران مدعو و حتی کارشناس میراث فرهنگی حاضر در برنامه از استان خراسان رضوی بودند که این امر اعتراض گسترده مردم خراسان شمالی را برانگیخته است و در شبکه مجازی بازتاب فراوان داشته است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha