• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۷ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-73859

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

علی‌رغم تمام دشمنی‌ها، چهل سال ایستادگی کردیم

علی‌رغم تمام دشمنی‌ها، چهل سال ایستادگی کردیم

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: دشمن به دنبال بهره‌برداری سو از نارضایتی‌ها و آشفتگی در جامعه است تا مردم را از نظام اسلامی نا امید کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، جعفر عسگری امروز (چهارشنبه) در نشست خبری در خصوص مراسم تشیع شهدا و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد:  مراسم روز ۲۱ تیرماه، در ساعت ۱۸و سی دقیقه در میدان امام با تلاوت قرآن، سرود انقلاب، گروه اجرای سرود دختران محجبه، حضور حامد زمانی و سخنرانی حجت‌الاسلام گرجی و مداحی و در نهایت تشیع پیکر شهدای گران‌قدر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم به منظور تشیع 11 پیکر شهید دفاع مقدس و دو تن از شهدای جانباز و گرامیداشت عفاف و حجاب و محکومیت توطئه دشمنان در عرصه براندازی نظام و هجمه فرهنگی به اصول و آرمان‌های نظام  برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: مقام معظم رهبری حضور پرشور مردم در مراسم تشیع پیکر شهید حججی را نشانه قدردانی و وفاداری مردم شهیدپرور اصفهان به شهدا و آرمان‌های انقلاب دانستند.

عسگری خاطرنشان کرد: حضور زنان محجبه در مراسم عفاف و حجاب نشانه مطالبه گری عفاف و حجاب از جامعه و همچنین نشانه  پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: دشمن با هجمه سنگین به اصل نظام و براندازی آن به میدان آمده است. برگزاری این مراسم‌های قوی با حضور جدی مردم، نشانگر پشتوانه مردمی این نظام و حائز اهمیت است. جامعه علی‌رغم دشمنی بی‌حد و حصر، چهل سال ایستادگی کرده است.
 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تأکید کرد: انقلاب اسلامی، منافع دشمنان را در منطقه به خطر انداخته است. در واقع از فرهنگ مقاومت و ایستادگی کشور ما عصبانی است. عدم صیانت از حریم خانواده سبب می‌شود شهید حججی‌هایی برای مقابله با دشمن تربیت نشوند.

عسگری افزود: کانون خانواده دارای عفت، پاکدامنی و حجاب می‌تواند فرهنگ ناب را حفظ کند و در مسیر شهدا قدم بگذارد، قدم در مسیر صیانت از خانواده و حاکمیت ارزش‌ها، می‌تواند کشور را در مقابل هجمه سنگین فرنگی دشمن بیمه کند.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم  به نام شهدا و عفاف و حجاب علاوه بر اعلام وفاداری به آرمان شهدا و حراست از صیانت خانواده، به معنی وفاداری به ارزش‌های انقلاب و نمایش پشتوانه مردمی نظام و نابودی توطئه‌هاست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال بهره‌برداری سو از نارضایتی‌ها و آشفتگی در جامعه و براندازی اصل نظام است. باید سعی کنیم، پشتوانه مردمی نظام را با فراخوان محتواها و نشست‌ها خنثی کنیم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha