• یکشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۷ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-76726

امام جمعه موقت اردستان:

آمریکا می‌خواهد دستاوردهای انقلاب را کم ارزش جلوه دهد

آمریکا می‌خواهد دستاوردهای انقلاب را کم ارزش جلوه دهد

امام‌جمعه موقت اردستان گفت: آمریکا با تحریم‌های اقتصادی قصد دارد دستاوردهای درخشان چهل ساله انقلاب را کم ارزش جلوه دهد.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان، حجت‌الاسلام مهدی موسوی در مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان اردستان، اظهار کرد: روز سیزدهم آبان برگ زرینی است که در دفتر تقویم این نظام گنجانده شده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها بارها تلاش کردند ایران را زمین بزنند اما نتوانستند. صدام را برای حمله به ایران تحریک و تحریم‌های زیادی علیه کشور اعمال کردند که همچنان ادامه دارد.

امام جمعه موقت اردستان گفت: امروز آمریکا با تحریم‌های اقتصادی قصد دارد دستاوردهای درخشان چهل‌ساله انقلاب را کم ارزش جلوه دهد. هرگاه آمریکاییان نقشه علیه ما کشیدند موجب رسوایی خودشان شده‌اند.

موسوی تصریح کرد: امروز آمریکا اعلام کرد تحریم‌های شدیدتری را وضع مي کند و صادرات نفت را به صفر می‌رساند که باعث شد عده‌ای در داخل کشور بترسند، ولی چند روز قبل به هشت کشور اجازه داد از ایران نفت خریداری کنند که نشان از عزت ملت ایران است.

امام جمعه اردستان افزود: امروز به آمریکا اعلام می‌کنیم همان‌گونه که زینب کبری مقابل یزید ایستاد و محکم حرفش را زد ما هم جلوی یزید زمانه می‌ایستیم و می‌گوییم آمریکا هر تحریم و گزینه‌ای که دارد استفاده کند، اما حریف ملت ایران نمی‌شوید.

وی ادامه داد: سیزده آبان بر همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بیندازد. اگر وحدت ملت برقرار باشد قدرت پوشالی دشمنان برهم خواهد خورد. سیزده آبان نور را به دل‌ها تاباند.

موسوی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما است که با وحدت کلمه و پشتیبانی از ولایت فقیه و تلاش در علم و صنعت امیدوار به این نظام و انقلاب باشیم و انشالله پیروز خواهیم شد.

کد خبرنگار: 13095

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha