• چهارشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۰ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: markazi-39679
  • خبرنگار : 50212

مدیر کارخانه نورد و پروفیل ساوه: <br>این واحد صنعتی حدود 96 درصد از صادرات كشور در اين بخش را در اختيار دارد

مدیر کارخانه نورد و پروفیل ساوه: <br>این واحد صنعتی حدود 96 درصد از صادرات كشور در اين بخش را در اختيار دارد
مدیر کارخانه نورد و پروفیل ساوه گفت: اين كارخانه با توليد انواع لوله هاي صنعتي با قطرهاي مختلف و توليد پروفيل، قوطي و نبشي هاي فولادي، ظرفيت توليد اسمی سالانه دو ميليون تن محصول را دارد و با توجه به شرایط بازار این میزان تغییر می کند.
 
 امیر حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، افزود: این واحد صنعتی هم اكنون حدود 96 درصد از صادرات كشور در اين بخش را در اختيار دارد و محصولات توليدي خود را به كشورهاي مختلف از جمله آلمان، انگليس، بلژيك، يونان، قبرس و كشورهاي خاورميانه صادر مي كند.
 
 حضوری بیان کرد: مدیریت این كارخانه در راستای استراتژی توسعه بازار و افزایش تنوعات محصولات و نفوذ به بازارهای صادراتی برنامه ریزی دقیق خود را در جهت سرمایه گذاری با هدف ارتقاء كیفی و كمی محصولات آغاز کرده و هم اكنون حاصل تلاش و برنامه ریزی دقیق مدیریت این شركت دستیابی به ظرفیت 2 میلیون تن در سال انواع مقاطع فولادی در سایزهای گوناگون و معرفی این شرکت به عنوان صادر کننده نمونه استان مرکزی است.
 
 وی جلب رضایتمندی مشتریان شركت، افزایش سهم بازار در هركدام از حوزه های انرژی، خودروسازی و ساخت و ساز، ایجاد ارزش افزوده برروی محصولات تولیدی ، گسترش بازارهای جدید در داخل كشور و دستیابی به رقم 20 درصد صادرات از كل فروش شركت را از جمله اهداف این شرکت برشمرد و خاطر نشان کرد: اجرای سیاست‌های توسعه بازار این شركت باعث شده تا این شركت در حوزه های مختلف بازار همچون انرژی، ساخت و ساز و خودروسازی حضور موفق و رشد پایدار را تجربه کند.
 
حضوری گفت:  هم اكنون محصولات این شركت در این صنایع كلیدی كاربردهای وسیعی همچون لوله های گاز، آب، نفت، مقاطع صنعتی مربوط به قطعات خودرو و موتور سیكلت و همچنین انواع پروفیل ها و مقاطع مورد استفاده در صنعت ساختمان را دارا است.
 
 به گزارش ایسنا، عباس محقق کارشناس صادرات کارخانجات نورد و پروفیل ساوه نیز گفت: شركت نورد و پروفیل ساوه بر اساس سیاست‌های مشتری مداری خود، بهره مندی از فناوری بالا و به روز، تكیه بر اصل كیفیت و برخورداری از نیروهای متخصص نه تنها در تامین نیاز بازارهای داخلی نقش محوری ایفا کرده بلكه حضور درخشان خود را در عرصه فروش بین المللی نیز به اثبات رسانده است.
 
وی افزود: اولین محموله صادراتی این شركت در سال 1367 به كشور انگلستان حمل شد و از آن پس فعالیت صادراتی این گروه به صورت عملی آغاز شد به گونه ای كه طی سال‌های اخیر موفق شده جوایز و لوحهای تقدیر متعددی از سازمانهای متولی صادرات كشور اخذ کند.
 
 محقق تصریح کرد: شركت نورد و پروفیل ساوه توسعه و گسترش بازارهای فعلی و دستیابی به سهم عمده بازار و نفوذ در بازارهای جدید را به عنوان قسمتی از اهداف عالیه خود همواره مدنظر داشته، در همین راستا برگزاری دوره های منظم آموزشی و همچنین مطالعه و تحقیق بازار را در جهت بهبود و پویائی مستمر سیستم در دستور كار خویش قرار داده است.
 
وی خاطر نشان کرد : گروه صنعتی صفا از شرکت‌های پیشتاز در امر تولید، بازرگانی و ایجاد طرح‌های توسعه جدید صنعتی است که در حال حاضر با مدیریت و سیاستگذاری 7 شرکت تولیدی که جمع کل زیربنای ساخته شده صنعتی در این گروه به مقدار 679000 متر مربع و 4 شرکت تجاری یکی از بزرگترین گروههای بخش خصوصی به شمار می‌آید‌ که بیش از 5 هزار نفر به صورت مستقیم در این گروه مشغول فعالیت هستند، شرکت های تولیدی تحت مدیریت این گروه شامل‌ کارخانجات نورد و پروفیل ساوه‌، شرکت نور و لوله صفا‌، شرکت صنعتی و تولیدی استاد‌، گروه صنعتی آمل، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان ، شرکت نورد و لوله صفا طوس و شرکت سروش ری با ظرفیت تولید جمعاً 4 میلیون تن در سال که محصولات خود را در سه بازار کلیدی عرضه می‌کنند که شامل انرژی، ساخت و ساز صنعتی و ساختمانی و خودروسازی است.
 
 کد خبرنگار : 10103
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha