• چهارشنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400011809038
  • خبرنگار : 50188

رییس دانشگاه ولیعصر رفسنجان اعلام کرد

درخشش دانشجوی رفسنجانی در اولین دوره از مسابقات بنیاد ملی نخبگان

درخشش دانشجوی رفسنجانی در اولین دوره از مسابقات بنیاد ملی نخبگان

ایسنا/کرمان رییس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان گفت: در اولین دوره از مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با نام «ره‌ نشان»، یک نفر از دانشجویان این دانشگاه موفق به کسب رتبه برتر شد.

دکتر"حسن رنجبرعسکری" در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ریحانه حاجی زاده دانشجوی کارشناسی شیمی این دانشگاه از تیم تحقیقاتی ترنادو با کسب رتبه اول در پروژه تولید شوینده با قابلیت از بین بردن لکه خون و ادرار در حوزه ره زیست این مسابقات مورد تقدیر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت.

وی افزود: این مسابقات که با هدف شناسایی افراد و تیم‌های مستعد، دانشجویان و فناوران برای توانمندسازی در حل مسائل و نیازهای صنعت کشور انجام شد، در پنج حوزه زیست فناوری، حمل و نقل، آب و محیط زیست، انرژی و هوشمندسازی میزبان ۳۸ شرکت دانش بنیان و ۵۶ پروژه بود.

رنجبرعسکری ادامه داد: شرکت‌ها ضمن تعریف پروژه‌های فناورانه، نیازهایشان را مطرح کردند و با فعالیتی ۵ ماهه که از مهرماه 99 آغاز شد و تا دهم اسفند 99 ادامه یافت، این طرح ها با استقبال ۴۵۱۰ نفر از شرکت کنندگان، به مرحله اجرا رسید.

رییس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان بیان کرد: پس از ۷ مرحله ارزیابی، و برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع، نشست‌های تیم سازی و مربی‌گری با هدف پیشبرد پروژه‌ها، برترین ها به مرحله نهایی راه یافتند که منجر به رقابت تیم‌ها در قالب بیش از 300 تیم  شد.

وی افزود: مراسم اختتامیه و تقدیر از تیم های برتر این مسابقه اسفند 99 با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

رنجبرعسکری در پایان از دانشجویان رشته های مختلف درخواست کرد تا در این نوع از جشنواره ها و مسابقات حضور فعال داشته باشند تا بتوانند در مسیر رفع مشکلات جامعه و صنعت به طور مؤثرتری حرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha