• پنجشنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400011909707
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

از کشف ۲۰ تن خاک معدنی مس و روی در طبس تا توقیف موتورسیکلت‌های حامل تریاک

از کشف ۲۰ تن خاک معدنی مس و روی در طبس تا توقیف موتورسیکلت‌های حامل تریاک

ایسنا/خراسان جنوبی جانشین انتظامی طبس گفت: مأموران در بازرسی از یک کامیون، ۲۰ تن خاک معدنی مس و روی به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ جواد عباسی اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه تپه طاق شهرستان طبس در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از کامیون، ۲۰ تن خاک معدنی مس و روی قاچاق را کشف کردند که بنا برنظریه کارشناسان ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بالغ بر یک میلیارد ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی طبس بیان کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

عباسی خاطرنشان کرد: اجرای این گونه طرح‌ها یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی مبارزه با قاچاق کالا در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش ها با نیروی انتظامی ضروری است.

کشف ۱۸۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در بیرجند

سرهنگ جواد بخشی، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از ۲ اتوبوس مسافربری در شهرستان بیرجند انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان"بیرجند" به ۲ اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی ازخودروها انواع وسایل خانگی قاچاق؛ لوازم بهداشتی غیر مجاز و لب تاب خارجی کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۸۰ میلیون ریال برآورد شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با بیان این که در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده است؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

بخشی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش ها با نیروی انتظامی ضروری است.

کشف ۴ هزار و ۷۹۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز در سربیشه

سرهنگ احمدرضا کارگر، فرمانده انتظامی سربیشه گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از یک کامیونت ایسوزو ۴ هزار و ۷۹۰ کیلوگرم تخم مرغ غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۵۲۶ میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیونت ایسوزو مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از کامیونت ۴ هزار و ۷۹۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز حمل بود کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۲۶ میلیون ریال برآورد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه افزود: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کارگر با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰تماس و یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دپوی ۹۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در سربیشه

فرمانده انتظامی سربیشه از کشف ۹۴ کیلو ۶۰۰ گرم تریاک به صورت دپو در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه با دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپوی مواد مخدر در یکی از روستاهای این شهرستان، موضوع را پیگیری کردند و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: مأموران محل دپوی مواد مخدر را شناسایی و تیم های عملیاتی به محل اعزام شدند که در بازرسی ۴ کیسه حاوی ۹۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و یک متهم که قصد تحویل آن به سوداگران مرگ را داشت، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سربیشه تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان کردند.

سرهنگ کارگر با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود؛ از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰تماس و یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

توقیف موتورسیکلت‌های حامل تریاک

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: تکاوران پلیس در یگان تکاوری "دهسلم" ۱۰۸ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک را در بازرسی از ۲ موتورسیکلت کشف کردند .

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و جابه جایی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در نقاط کویری استان، موضوع را پیگیری و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تکاوران پلیس در یگان تکاوری ۱۰۳ دهسلم دو دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر را در عمق کویر رهگیری و کنترل کردند که در یک عملیات ضربتی موتورسیکلت ها را متوقف و در بازرسی از آن ها ۱۰۸ کیلو و۴۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان ‌کرد: مأموران در این رابطه موتورسیکلت ها را توقیف و ۲ سوداگر مرگ را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده و دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

فرشید با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با به کارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند؛ خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha