• یکشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400110301932

لزوم استقرار پلیس بانوان در پارک آفرینش/ معرفی ۱۰۶ مورد منکراتی به مراجع قضائی خراسان شمالی

لزوم استقرار پلیس بانوان در پارک آفرینش/ معرفی ۱۰۶ مورد منکراتی به مراجع قضائی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی دادستان بجنورد گفت: پس از بازگشایی پارک بانوان در بجنورد نیاز است که پلیس خانم نیز در پارک مستقر شود.

سید جواد ایلالی، امروز سوم بهمن ماه، در ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه براساس تصمیم شورای شهر، پارک آفرینش به پارک بانوان اختصاص پیدا می‌کند، اظهار کرد: باید به ظرافت‌های پارک در خصوص حضور بانوان در محیط پرداخته شود و عاقبت این پارک، مانند استخر بانوان نشود.

وی با بیان اینکه انتخاب پارک آفرینش به عنوان پارک ویژه بانوان گزینه مناسبی است، اضافه کرد: وجود کلانتری در این منطقه و موقعیت مکانی پارک آفرینش برای حضور بانوان در پارک مناسب است اما باید به جزئیات این موضوع به درستی پرداخته شود.

دادستان بجنورد با تأکید براینکه با شرایط فعلی استخر بانوان به هیچ عنوان اجازه فعالیت به آن داده نمی‌شود، اظهار کرد: امنیت این استخر برای بانوان مناسب نیست و دسترسی تصویر برداری هوایی از این استخر نیز بسیار زیاد است.

وی در پایان تصریح کرد: بازگشایی پارک بانوان در بجنورد بهتر است که زودتر انجام شود و این اتفاق پیش از تابستان رخ دهد.

معرفی ۱۰۶ مورد بدپوشش به مراجع قضائی خراسان شمالی

1

سردار سعید مطهری زاده، فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه در حوزه فضای مجازی پلیس فتا عملکرد بسیار خوبی داشته است، اظهار کرد: در سال جاری ۱۰۶ مورد غیر مجاز شامل پوشش نامناسب و بی حجابی، ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی به مراجع قضایی استان معرفی شده است.

وی با بیان اینکه به علت عدم رعایت قوانین این حوزه، ۴۹ مورد توقف خودرو در سال جاری داشتیم، افزود: در این حوزه ۴۲۹۵ مورد تعهد نیز اخذ شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به موضوع دوچرخه سواری بانوان، تصریح کرد: در این خصوص نیز گروه‌های مختلط رصد و احضار شدند که فعالیت‌های پلیس فتا برای شناسایی این گروه‌ها بسیار قابل تقدیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha