• جمعه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401012614993
  • خبرنگار : 50175

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

۱۹ هزار پرسنل در بهزیستی خدمت می‌کنند

۱۹ هزار پرسنل در بهزیستی خدمت می‌کنند

ایسنا/لرستان رئیس سازمان بهزیستی گفت: گفت: ۱۹ هزار پرسنل در بهزیستی خدمت می‌کنند.

علی محمد قادری در جلسه شورای معاونین بهزیستی لرستان که در سالن جلسات مخابرات بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: بررسی اوضاع جامعه هدف بهزیستی در دولت ویژه دیده شده و مهمترین موضوع برای معلولان مسائل اقتصادی است که باید بررسی شود.

وی تصریح کرد: موضوعات فرهنگی نیز بسیار مهم است که باید یک پوست‌اندازی در سازمان بهزیستی اتفاق بیافتد و باید کاری کنیم که حال جامعه هدف بهزیستی خوب شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: ۱۹ هزار پرسنل در بهزیستی خدمت می‌کنند تا جامعه هفت‌میلیونی در کشور حس و حال خوبی را تجربه کنند.

قادری اضافه کرد: اولین قدم در جهت مردمی شدن سازمان بهزیستی، باز کردن درهای مراکز سازمان بهزیستی به روی نیروهای جهادی و مردمی است.

وی بیان کرد: مراکز خدمات مثبت زندگی باید کمک حال مددجویان بهزیستی باشند، ولی متأسفانه این‌طور نیست، نیازهای جامعه هدف باید توسط مراکز مثبت زندگی شناسایی شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: ۲۵۰۰ مرکز مثبت زندگی در کشور وجود دارد که باید در ساختار آنان تجدیدنظر شود.

قادری عنوان کرد: متأسفانه قانون جامع معلولان خوب اجرا نمی‌شود و سازمان بهزیستی مصمم به اجرای قانون جامع است و باید بازنگری و سپس اجرایی شود و تا چند روز آینده از همکاری دستگاه‌های مختلف با سازمان بهزیستی گزارشی به ریاست جمهوری داده خواهد شد.

وی با اشاره به مناسب‌سازی، افزود: در موضوع مناسب‌سازی باید در همه شهرستان‌ها نیز جلسات مناسب‌سازی تشکیل و همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: خلاقیت و پیگیری، خانواده بهزیستی را متحول می‌کند و با باز شدن درهای بهزیستی تحول ایجاد خواهد شد که سازمان بهزیستی باید با مردم باشد و این مسیر باعث خدمت‌رسانی بهتر می‌شود.

قادری خاطرنشان کرد: مسئولان به‌جای پشت‌میزنشینی باید وارد دانشگاه‌ها و ادارات مختلف شوند و شبکه‌ای تشکیل شود تا دغدغه جامعه هدف بهزیستی رفع شود.

وی اضافه کرد: بر اساس تجدیدنظر در آیین‌نامه‌های سازمان بهزیستی اقدامات خوبی برای در اختیار قرار دادن تجهیزات برای معلولان انجام شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: اتفاقات خوبی در بودجه بهزیستی افتاده است و مقدرات خوبی در سال ۱۴۰۱ خداوند مقدر خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha